16 Şubat 2012 Perşembe

Hâlâ...

Yılların yorgunluğunu hissederken çıktın karşıma,
Ani ve karmaşık...
Nefes almak bile istemiyordum sensiz,
Sadece seni yaşamak güzeldi.
Zaten bundan ya hiç bir güzeli sevemedim senden sonra,
Sen yoksun diye,
her sabahım da, her gecem de, her anımda sen vardın,
Zaten sen varsın diye sevdim her şeyi,
Yaşadıklarımdan pişman olmadım hiç seni kaybetmek dışında,
Senden sonra başladı tüm pişmanlıklarım,
Senden sonra attığım her adım zehir oldu bana,
Hep korktum seni düşünmekten, hep çekindim...
Yasakladım seni kendime,
Gel gör ki buna da çok pişmanım,
Sen yoktun her şey eksikti...
Belki de seni bu kadar çok sevmekten utandım,
Ben seni sevdikçe Rabbim seni uzaklaştırdı.
Hâlâ seni çok seviyorum!
Artık korkmuyorum hiçbir şeyden korkmuyorum.
Seni hâlâ çok seviyorum...