17 Ağustos 2016 Çarşamba

NAFİLE...

Uzaklaşıyorum senden,
Yavaş yavaş kendime dönüyorum.
Sanki hep yanımdaymışsın gibi burnuma gelen kokun
rahatsız ediyor beni artık.
Bedenen çekip gitmek çok zor biliyorum.
Ama ruhen ayrılığın eşiğindeyim.
Bir sabah uyandığında ''Günaydın'' demeyeceğim gülümseyerek,
Gün içinde ''Nasılsın'' diye hatır sormayacağım,
Belki de neler yapıyorsun diye merak etmeyeceğim,
Geç geldiğini ya da erkenden kapı çalışını fark etmeyeceğim.
Televizyona bakarken bile farklı şeyler izliyeceğiz,
Sen ekrana yansıyanı, ben kafamda ki gidişleri...
Aynı sofraya oturduğumuzda,
Tek başımaymışım gibi gitmeyecek boğazımdan lokmalar.
Hep bir yanım eksik gibi yaşayacağım sen varken.
Bir müddet sonra bunlarda geçecek belki de,
Tamamen görünmez olacaksın bende,
İyice alışacağım bu yokluk duygusuna.
Aynı evde iki yabancı olacağız.
Ve sen hiçbir zaman anlayamayacaksın bu gidişleri.
Kendince fikirler üreteceksin belki de,
Soramayacaksın bana,
Bize neler oldu böyle diyemeyeceksin.
Desen de ben duymayacağım.
Ve bir gün bakacaksın ben yokum yanında,
Tek başınasın bu dünyada.
İşte o gün yıkılacaksın.
Kahrolacaksın, gözünün önüne gelecek son çırpınışlarım.
Nafile !!!
Etrafına bakacaksın bana ait eşyalar her yerde,
Onlara dokunacaksın tek tek.
Kıyafetlerimi koklayacaksın ben diye,
Pişman olacaksın,
Çaresizce beni arayacaksın, bulamayacaksın.
Anlayacaksın !!!
Ben çoktan gitmişim...

16 Ağustos 2016 Salı

BİL Kİ BURALARDAYIM...

''Yalnızlık sağır bir arkadaştır, sen de sesini unutursun'' demişti yaşlı adam.
Uzun zamandır sendin o yalnızlık,
Uzun zamandır sesimi unutmuştum.
Bir iki gündür ufak sesler çıkartmaya başladım sanki,
Arkadaşımdan bir şeyler çalındı kulağıma.
Ben artık unuttu diye düşünürken,
Unutmamışsın öğrendim.
Hayatın getirdiği şeyleri yaşasak da aklındaymışım öğrendim.
Şimdi sen yoksun bende,
Nerede olduğunu da bilmiyorum açıkçası.
Ama garip bir şekilde çıkamıyorsun hayatımdan,
Kısmen seviniyorum buna.
Demek ki her nokta bitiş değilmiş diyorum.
Yeni yazılacak cümleye ön hazırlıkmış.
Doğru şeyleri yaptık zamanında demek ki,
Herkesin aksine tutulucak sözler verdik birbirimize.
Bir gün bana sen nereye gidersen git hayatımdan çıkmayacaksın,
Ben hep seni düşüneceğim demiştin,
Hadi itiraf edeyim inanmamıştım,
Doğruymuş aslında.
Bir kez daha sana ne kadar inanmam gerektiğini kanıtladın bana.
Şimdi sesini duyamıyorum,
Duymak istemiyorum ama aklımdasın.
Senin gibi uzaktan takip ediyorum seni sessiz sedasız.
En iyisi de bu galiba bitirmiyorum bir şeyleri,
Tüketmiyorum hadsizce...
Biliyorum buralardasın,
Bil ki buralardayım ...
                                            DeMa... :)