Çevremdekilerin düşüncesine göre
En büyük yanlışım
Yaptığım en büyük hataydın sen
Kıyamet kopartılacak kadar yasaktın bana
Uzadıkça kendimi kaybedeceğim Doğrudan uzaklaşacağım tek sebeptin
Herkesin ağız birliği yaptığı yanılgımdın
Bana kaybettirdiklerinden bahsedip durdular hep
Ya kazandırdıkların...
Onlar konuştu, ben sustum yıllarca
Şimdi de ben anlatayım dinlesinler
Boşu boşuna geçen zamanlarım olmadı hiç
Gençlik yanılgılarına düşmedim mesela
Kimsenin onuruyla oynamadım
Bir ona bir buna mavi boncuk dağıtmadım mesela
Çünkü bir tek seni sevdim
Büyüme sancıları çekmedim
Senin gülüşünde büyüdüm ben
Gözüm dışarıda olmadı hiç
Senin gözlerinde yürüdüm tüm yolları
Kimsenin nefesine karışmadı nefesim
Senin sesinle büyülendim
Kimseye ait olmadım ben
Çünkü bir tek seni sevdim
Herkesi arkamda bırakıp düşemedim yollara
Bu şehri terk edip gidemedim
Çünkü sen sadece bu şehirde vardın
Her şey bir kenara seni suçlayanlara bile kızamadım ben
Çünkü içimde sen vardın
Kızmak yakışmazdı bana
Onlar yanlış biliyor sevdiğim...
Sen benim en büyük yanılgım değil
En büyük yangınımdın
Sen benim uzaklaşacağım sebep değil
"Ben" olma sebebimdin.
Sen benim hatam değil
Doğrularımın ilkiydin
Ve sen benim kıyametim değil
Sonsuzluğumdun sevdiğim...
Çünkü sen sadece bu şehirde vardın
Her şey bir kenara seni suçlayanlara bile kızamadım ben
Çünkü içimde sen vardın
Kızmak yakışmazdı bana
Onlar yanlış biliyor sevdiğim...
Sen benim en büyük yanılgım değil
En büyük yangınımdın
Sen benim uzaklaşacağım sebep değil
"Ben" olma sebebimdin.
Sen benim hatam değil
Doğrularımın ilkiydin
Ve sen benim kıyametim değil
Sonsuzluğumdun sevdiğim...