17 Şubat 2018 Cumartesi

Onlar yanlış biliyor. ..

Çevremdekilerin düşüncesine göre
En büyük yanlışım
Yaptığım en büyük hataydın sen
Kıyamet kopartılacak kadar yasaktın bana
Uzadıkça kendimi kaybedeceğim Doğrudan uzaklaşacağım tek sebeptin
Herkesin ağız birliği yaptığı yanılgımdın
Bana kaybettirdiklerinden bahsedip durdular hep
Ya kazandırdıkların...
Onlar konuştu, ben sustum yıllarca
Şimdi de ben anlatayım dinlesinler 
Boşu boşuna geçen zamanlarım olmadı hiç 
Gençlik yanılgılarına düşmedim mesela
Kimsenin onuruyla oynamadım
Bir ona bir buna mavi boncuk dağıtmadım mesela 
Çünkü bir tek seni sevdim
Büyüme sancıları çekmedim 
Senin gülüşünde büyüdüm ben 
Gözüm dışarıda olmadı hiç 
Senin gözlerinde yürüdüm tüm yolları
Kimsenin nefesine karışmadı nefesim 
Senin sesinle büyülendim 
Kimseye ait olmadım ben
Çünkü bir tek seni sevdim 
Herkesi arkamda bırakıp düşemedim yollara
Bu şehri terk edip gidemedim
Çünkü sen sadece bu şehirde vardın
Her şey bir kenara seni suçlayanlara bile kızamadım ben
Çünkü içimde sen vardın
Kızmak yakışmazdı bana
Onlar yanlış biliyor sevdiğim...
Sen benim en büyük yanılgım değil
En büyük yangınımdın
Sen benim uzaklaşacağım sebep değil
"Ben" olma sebebimdin.
Sen benim hatam değil
Doğrularımın ilkiydin
Ve sen benim kıyametim değil
Sonsuzluğumdun sevdiğim...




1 Şubat 2018 Perşembe

Hafıza...

O kadar oldu mu gerçekten
Sensiz bunca zaman geçebildi mi?
Ayrı kaldığım bir gün bile can yakarken 
Akıp geçti mi yıllar gerçekten...
Seni yaşıyorum hala bir yerlerde
Sessiz sedasız
Kimseyi görmeden 
Kimseye görünmeden..
Garip bir hale büründüm
Sanki hala hasretin başladığı yerdeyim
Herkes yaşayıp giderken
Zaman kavramı yok benim için...
Ya sen???
Hangi zamandasın sen?
Herkes gibi unuttun mu bizi
Sende onlar gibi olmadı mı saydın her şeyi...
Ben yapamam ne yalan söyleyim
Atamam seni bir kenara 
Olmamış sayamam
Nefes almayı nasıl unutur ki insan...
Hala seni yazıyorum her yere
Zaten insan hatırlamak istediklerini  yazarmış
Unutmak istediklerini değil...