Yaşanan onca şeyden sonra kolay değildi vazgeçmek.
Çok zaman yandı canım.
Çoğu kez kahrettim olmayışına,
Sana dokunamayışıma,
Sensiz nefes alışıma kahrettim.
Ne hissettiğimi bile bilmeden geçti aylar.
Bazı zamanlar çok özledim.
Bir saniye olsun aklımdan çıkmadığın günler oldu.
Yokluğun süründürdü yerlerde.
Kalkıp yeniden ben olacağıma inanmadım hiç.
Hayatımın geri kalanında eksik yaşarım,
Tamamlanamam, yerden kalkamam zannettim.
Her elini uzatana mecalim yok dedim.
En sonunda sen olmasanda seni yaşamaya karar verdim.
Her hareketimde seni düşündüm yanımdaymışsın gibi.
Karar alırken iki kişilik düşündüm.
İki kişilik yürüdüm,nefes aldım.
Su içtim, yemek yedim, dolaştım hep iki kişilik.
Belli bir zaman sürüp gitti bu durum.
İçimde bambaşka bir dünya yaratmıştım sana.
Dışarıdan bambaşka görünen hayatım,
İçimde bir yerlerde bambaşkaydı.
Hani '' Her canlı doğar, büyür, ölür. '' derler ya,
İçimde büyüttüğüm seni kaybettim.
Üzüldüm elbet,
Yasını bile tuttum sessiz sedasız.
Selanı verdim, duanı ettim,
Ebediyetinle buluşturdum seni.
Özgürsün artık.
Yaşanan her şey çok güzel ve özeldi.
Yarım kalan bir şey yok artık.
Tükettim seni ömür gibi.
Ölüme alışmak kolaydır.
Gidenin arkasından dua etmek kalır yaşayana,
Ve helallik dilemek.
Ben helal ettim ne hakkım varsa.
Şimdi dileğim,
Hakkını helal et bana.
Hoşçakal...
28.12.2018 / 12.55
28 Aralık 2018 Cuma
9 Kasım 2018 Cuma
Zor...
Hani olur ya bazen
Gün aydındır ama sen gece,
Kapkaranlık, sisli ve sessiz.
Öyleyim yine.
Yine sen doldu her yanım.
İçimin sessizliği seni çağrıştırıyor.
Gözlerim açık ya da kapalı ne fark eder,
Etraf yine sen.
Özlemek,
Ne kısa bir kelime aslında
Ya içinde barındırdıkları...
Okyanusun ortasında yalnız başına bir sandalda kalmış hissi.
Nereye baksan mavi,
Yer mavi, gök mavi...
Çıkar yol yok.
Özlemek zor,
Özlenen zor,
Özleyen ...
Gün aydındır ama sen gece,
Kapkaranlık, sisli ve sessiz.
Öyleyim yine.
Yine sen doldu her yanım.
İçimin sessizliği seni çağrıştırıyor.
Gözlerim açık ya da kapalı ne fark eder,
Etraf yine sen.
Özlemek,
Ne kısa bir kelime aslında
Ya içinde barındırdıkları...
Okyanusun ortasında yalnız başına bir sandalda kalmış hissi.
Nereye baksan mavi,
Yer mavi, gök mavi...
Çıkar yol yok.
Özlemek zor,
Özlenen zor,
Özleyen ...
28 Eylül 2018 Cuma
MASMAVİ...
Zoru severim ben,
İmkansızı ararım hep.
Yokuştur yürüdüğüm yollar.
İçimde ki koca yürekli insan doğruyu fısıldarken,
Duymazdan gelir duygularım.
Hayata karşı koyuş biçimim bu belki de,
Benim düzen bozuşum bu belki de...
Kalbimi dinlerim hep,
Mantığım yokmuş gibi.
Hesap veremem kimseye,
Sorumluluk duyamam yanlış gelir.
Tek başıma geldim Dünya denen kuyuya,
Tek başıma gideceğim.
Şimdi bir bahar gününde yüreğim,
Ağaçlar çiçek açmış,
Gökyüzü MASMAVİ...
İmkansızı ararım hep.
Yokuştur yürüdüğüm yollar.
İçimde ki koca yürekli insan doğruyu fısıldarken,
Duymazdan gelir duygularım.
Hayata karşı koyuş biçimim bu belki de,
Benim düzen bozuşum bu belki de...
Kalbimi dinlerim hep,
Mantığım yokmuş gibi.
Hesap veremem kimseye,
Sorumluluk duyamam yanlış gelir.
Tek başıma geldim Dünya denen kuyuya,
Tek başıma gideceğim.
Şimdi bir bahar gününde yüreğim,
Ağaçlar çiçek açmış,
Gökyüzü MASMAVİ...
17 Şubat 2018 Cumartesi
Onlar yanlış biliyor. ..
Çevremdekilerin düşüncesine göre
En büyük yanlışım
Yaptığım en büyük hataydın sen
Kıyamet kopartılacak kadar yasaktın bana
Uzadıkça kendimi kaybedeceğim Doğrudan uzaklaşacağım tek sebeptin
Herkesin ağız birliği yaptığı yanılgımdın
Bana kaybettirdiklerinden bahsedip durdular hep
Ya kazandırdıkların...
Onlar konuştu, ben sustum yıllarca
Şimdi de ben anlatayım dinlesinler
Boşu boşuna geçen zamanlarım olmadı hiç
Gençlik yanılgılarına düşmedim mesela
Kimsenin onuruyla oynamadım
Bir ona bir buna mavi boncuk dağıtmadım mesela
Çünkü bir tek seni sevdim
Büyüme sancıları çekmedim
Senin gülüşünde büyüdüm ben
Gözüm dışarıda olmadı hiç
Senin gözlerinde yürüdüm tüm yolları
Kimsenin nefesine karışmadı nefesim
Senin sesinle büyülendim
Kimseye ait olmadım ben
Çünkü bir tek seni sevdim
Herkesi arkamda bırakıp düşemedim yollara
Bu şehri terk edip gidemedim
Çünkü sen sadece bu şehirde vardın
Her şey bir kenara seni suçlayanlara bile kızamadım ben
Çünkü içimde sen vardın
Kızmak yakışmazdı bana
Onlar yanlış biliyor sevdiğim...
Sen benim en büyük yanılgım değil
En büyük yangınımdın
Sen benim uzaklaşacağım sebep değil
"Ben" olma sebebimdin.
Sen benim hatam değil
Doğrularımın ilkiydin
Ve sen benim kıyametim değil
Sonsuzluğumdun sevdiğim...
Çünkü sen sadece bu şehirde vardın
Her şey bir kenara seni suçlayanlara bile kızamadım ben
Çünkü içimde sen vardın
Kızmak yakışmazdı bana
Onlar yanlış biliyor sevdiğim...
Sen benim en büyük yanılgım değil
En büyük yangınımdın
Sen benim uzaklaşacağım sebep değil
"Ben" olma sebebimdin.
Sen benim hatam değil
Doğrularımın ilkiydin
Ve sen benim kıyametim değil
Sonsuzluğumdun sevdiğim...
1 Şubat 2018 Perşembe
Hafıza...
O kadar oldu mu gerçekten
Sensiz bunca zaman geçebildi mi?
Ayrı kaldığım bir gün bile can yakarken
Akıp geçti mi yıllar gerçekten...
Seni yaşıyorum hala bir yerlerde
Sessiz sedasız
Kimseyi görmeden
Kimseye görünmeden..
Garip bir hale büründüm
Sanki hala hasretin başladığı yerdeyim
Herkes yaşayıp giderken
Zaman kavramı yok benim için...
Ya sen???
Hangi zamandasın sen?
Herkes gibi unuttun mu bizi
Sende onlar gibi olmadı mı saydın her şeyi...
Ben yapamam ne yalan söyleyim
Atamam seni bir kenara
Olmamış sayamam
Nefes almayı nasıl unutur ki insan...
Hala seni yazıyorum her yere
Zaten insan hatırlamak istediklerini yazarmış
Unutmak istediklerini değil...
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)