30 Aralık 2011 Cuma

Öğrendim...

Bitti kelimesinin ağızdan çıkışı çok kolaymış,
Öğrendim,
Peki ya gönülden nasıl bitti diyeceğim,
Bunu bilmiyorum,
Sen başardıysan öğretebilir misin ?

25 Aralık 2011 Pazar

Özledik...

Öyle kolay değil senin izlerini silmek,
Yaşadıklarımızı atmak aklımdan,
Seni yaşanmamış saymak zor.
Bedenimde ki her hücreye aşıladığım sevgiyi,
Sensizlikte yok etmeye çalışmak güç.
Ellerinin değdiği her şey,
Kitaplarım,kalemlerim,ufak tefek kağıt parçaları,
Hatta saçlarım bile kokunu özlediler...

Bende ki Sen...

Yavaş yavaş geliyor uzaklardan bir ses,
Bende ki aşk ne yalan ne de heves,
Biraz düşün ne kadar zor alınıyor nefes,
Gel de bir gör yar bende ki seni.


Gözlerim ağlar durmadan sana,
Yaşamak sensizken haram bana,
Hayat acımasız, hayat senden yana,
Gel de bir gör yar bende ki seni.

Tarif-i Aşk...

İki kişiliktir aşk!
Her şeye ve herkese inat,
İki kişi arasında sürer.
Duygularını,tam anlamıyla sadece,
Ve ısrarla karşındakine yansıtırsın.
Birlikte düşünürsün.
Kendin için karar alırken,
İster istemez o da girer hayatına,
Onu da göz önünde bulundurarak hareket edersin.
Ve zaman geçer,
Her şey yaşanır, aşk tükenir.
Çıkmaz yollara girersin.
Acı çekersin.
Belki belli edersin etrafındakilere,
Belki gizlersin.
Ama yine de senin dışında kimse etkilenmez.
Ve iki kişi arasında başlayan aşk,
Yine iki kişi arasında biter.
Senin bitik aşkından kime ne !!!

Sen…!!!

Hiç susmazdım bilirsin,
Her konuya mutlaka söyleyeceklerim olurdu benim,
Artık sadece seni konuşuyorum,

Duvarlara, ağaçlara, topraklara,
Seni anlatıyorum.
Başkaydın sen,
Ellerin, gülüşün, hayatta ki duruşun,
Gözlerinde ki inanç başkaydı.

Attığın adımlar,
Söylediğin sözler,
Dinlediğin türküler,
Her şeyden başkaydın işte.

Sen nefes alıyorsan nefes alırdı çiçekler,
Sen gülersen gülerdi yıldızlar,
Sen uyanırsan kendini gösterirdi güneş,
Sen mutsuzsan ağlardı bulutlar.

Her şey seni anlatırdı adeta,
Sen ne yaparsan dünyada onu yapardı,
Her şey senin etrafında şekilliydi sanki

Zaman küstü hayata,
Sen gittiğinden beri ilerlemiyor,
Kuşlar küstü sanki
Ötmüyorlar artık eskisi gibi,
Gece ile gündüz birbirine küstü

Senin adını sayıklıyor ekmek
Ekmek suya küsmüş,
Herkes birbirini suçluyor,
Küstürdünüz onu gitti diyorlar,
Kime küstün sen?
Neden gittin?
Gelmeyecek misin?
Değişti her şey, düzen bozuldu.
Gelirsen yoluna girecek sanıyorlar,
Ya gelmezsen ne olacak…

Teşekkür Ederim...

Bir gün mutlaka gideceksin biliyorum.
Geldiğin gibi aniden…
Hani ilk görüşüm var ya seni,
Uzaktan, sadece küçük bir resim,
Birçok şeyin adı oldu aslında.

Kaç saat bekledim gelmeni, kaç gece hatırlamıyorum,
Zaman dalgasını geçiyordu.
Oynuyordu adeta, ağır ağır yürüyordu,
Hızlı gitse sen gelecektin,
Yavaş gitse istediğine ulaşacaktı.

Dayanamadı galiba aniden koşmaya başladı,
Bir gece ansızın sen geldin,
Uzun zamandır hasret kaldığım,
Bir hediye vardı elinde,
‘’GÜLÜMSEYİŞİN’’

Her şey bir anda değişti sanki.
Surat asan tüm eşyalar sen gülümsedikçe kahkaha atıyordu,
Etrafta ummadığım şeyler oluyordu,
İlaç oldun yaralarıma,
Oysa ben aylardır gülmüyordum içten,
Sahte gülücükler yolluyordum yakınlarıma.

Şimdi değişti her şey bende gülüyorum.
İçten hem de…
Umulmadık değişiklikler var bendede
Her şeye ağlayan gözlerimin,
İçi gülüyor günlerdir.
İyi ki geldin, iyi ki güldün bana.
Teşekkür ederim güler yüzlüm…

ANKARA YOK ARTIK…!!!


Erken kalktım yine bu sabah,
Etrafa bakındım şöyle usulca,
Sokaklar ağlıyor mu ne,

Ankara neye uğradığına şaşırmış,
Bir oyana dönüyor bir bu yana,
Seni arıyor besbelli,

Gidişine sadece ben değil o da ağladı,
Bir yanı eksik kaldı onunda,
Sen varken gülüyordu sanki
Daha mutlu bakıyordu çocuklarına,

Şimdi yoksun ya…
Ne ekmek veriyor bize ne de su,
İsyan ediyor kendince,
Gözü yaşlı yaşamaya çalışıyor aslında,
Sen dönmezsen, onu eksik bırakırsan eğer,
Ne bizimle kalır ne de kendiyle,
Ya dön ya da Ankara yok artık…

24 Aralık 2011 Cumartesi

Ne Yapmalıyım Şimdi? ( İSTANBUL )

Duygu yüklü bir akşamın,
Duygu yüklü anlarını yaşıyorum şimdi.
Sen gittiğinden beri gündüzüm olmadı hiç.
Güneş gönlümün şehrine küşmüş,
Ay ışığını da kaybediyorum yavaş yavaş,
Her şeyle dargınım.
Konuşamıyorum,
Kelimeler siliniyor bir bir,
Nasıl anlatmalıyım,
Nasıl haykırmalıyım seni.
Seni benden alan İstanbul'a
Nasıl kin duymalıyım şimdi...
Aklım yok,
Aklım sende,
Ve kim bilir şimdi sen nerede...

Şeker Tadında...

Çocuklara sevinsinler diye verilen,
Şekerli bonbon tadında gözlerin.
Bana her baktığında,
İçimdeki çocuğu çıkardın ortaya...

Sensizlikte Büyürken...

Senden ayrı geçen günlerde anladım,
Benim için ne kadar mühim olduğunu.
Bana her minik dediğinde kızardım.
Oysa ne kadar da haklıymışsın,
Sensizlikte büyürken anladım ne kadar çocuk olduğumu...

Bu Gece...

Yastığına kokumu bıraktım sevdiğim,
Rahat uyu bu gece.
Yanındayım şimdi,
Seni izliyorum uzaktan,
Gülüşünü mesafelerde tadıyorum belki,
Kokunu hissedemiyorum belki,
Ama yanındayım işte,
Bedenimle olmasa da,
Ruhumla yanındayım.
Saçlarını okşuyorum,
Masallar anlatıyorum sana,
Duymuyorsun, duyamıyorsun beni
Ama ben yanındayım sevdiğim,
Sen rahat uyu bu gece...

Anılar Yaşar...

Gözlerim yine dalmış boşluğa,
Oralarda seni bulmanın umuduyla.
Bir bir geçiyor önümden anılar,
Ve yüzümde küçük bir tebessüm,
Yaşanmışlıkların kuşkusuyla.
Sızlıyor yine bedenim,
Sensizliğin acısıyla!
Anılar yaşar,
Sen olsan da, olmasan da...

23 Aralık 2011 Cuma

Sensizliğin Kavramı...

Bazen özlüyorum delice,
Duruşunu,bakışını anımsıyorum.
İstemsiz gülüyor gözlerim.
Hayallerde kayboluyorum.
Senli günleri anımsıyorum.
Ve senli günleri düşündüğüm her an,
Lanet ediyorum sensizliğe.
O nasıl kavramdır ya Rab! 
Ne acı geliyor yüreğime...
Sensizliği hissettiğim her an,
Duvarlar daha çok sıkışıyor,
Kapılar kapanıyor,
Arasında kalıyorum sanki...
Kurtulmak zor,
Seninle olmuyor biliyorum ama,
Sensizken de yanıyor canım,
Sitem ediyor.
Ya seninle kalacağım, ya sensiz olacağım,
Seçmek zor.
Şimdi sen karar ver...
Seninle mutlu olmak varken,
Sensiz acı çekmeli miyim?
Biliyorum sen istemiyorsun,
Sen alıştın bensizliğe
Ya ben...
Nasıl alışacağım sensizliğe?







Gidişim...

Bazen gitmek geliyor içimden,
Hiçbir şey söylemeden gitmek,
Geriye sessiz gidişimi bırakmak geliyor içimden.
Gidişimi izlemekle yetin istiyorum.
Duymak istemiyorum yakarışlarını,
''Gitme'' demeni duymak istemiyorum.
Sessiz sedasız çıkmak istiyorum hayatından,
Bütün anıları sana bırakıp gitmek...
Bir düşünsen,
Gideceğimi bir anlasan,
Korkarsın biliyorum.
''Dur'' dersin...
Yapamam artık duramam,
Seni maziye gömüp gitmek istiyorum.
Sensizliği tatmak,
Yalnızlığı seçmek istiyorum.
Kalbimin atışını yalnız dinlemek istiyorum.
Seni ve sana ait her şeyi unutmak istiyorum!!!

18 Aralık 2011 Pazar

Beddua...

Fırtınalar kopuyor sanki,
İçimden geçenleri söyleyebilsem sana,
Hangi kelimeler çıkardı kim bilir, 
Bir anlık kötü biri olsam mesela,
Bütün bedduaları haykırsam,
Tutacağını hissede hissede en kötüleri haykırsam,
Tutunca da izlesem mesela,
Biter mi içimdeki fırtına diner mi acaba.
GERÇİ SANA BEDDUALAR BİLE FAZLA YA...

Düğüm

Birilerinin sevinçleri
Birilerinin hüzünleri olabilir kimi zaman
Dost sandıklarımın sevinçleriyken
Hüzünlerim oldun hep.
Onların kahkaha yankılarına döktüm gözyaşlarımı,
Yanılgıları çözmeye çalışırken düğüm oldum seninle

Ele İnat...

Haykırmak istiyorum işte, 
İsminin bende uyandırdığı,
her duyguyu haykırmak istiyorum, 
Ele inat, 
Bana seni yasaklayanlara inat,
Seni yaşamak istiyorum ben,
Yasakları itmek istiyorum ellerimle,
Ellerim sadece sana değsin istiyorum, 
Sen ol yanımda, 
Sen kal benimle istiyorum ele inat...

Haklısın

Canımın her yandığında,
Seni getiriyorum gözümün önüne.
Sanırım bir tek senmişisn acısı bile tatlı olan...
Silindin mi içimden gerçekten, 
Gerçekten başkası mı aldı yerini,
Yakışmadı değil mi bu bana, 
Haklısın senin yerini kim alabilir ki...

Sen Duyma Diye...

Bir kez daha yıkıldım işte,
Bedenim çöküp kaldı olduğu yere,
Ne kadar zormuş sensizliğe dayanmak,
Bana ''BENİ UNUT'' dediğin gün
Kendimi unuttum ben...
Aynadaki görüntü kime ait bilmiyorum
Sessizliğe büründüm
Seni konuşamıyorum artık,
Korkuyorum hayalini kurarken.
İsimlendiremiyorum sana hissettiklerimi,
Gizli kapaklı,
Kimsenin olmadığı yerlerde yaşıyorum seni,
Sen duyma diye...

Bir Sen Yoksun...

Bak yine akşam oldu... 
Yine yüzleşme zamanı hasretinle.... 
Sensizlik saatleri kavurmaya devam ediyor yüreğimi... 
Seni anlatan her anım yanımda bir sen yoksun...

Zincir

Dün öğrendim ki hayat bi zincir gibidir... 
Sağa sola takıldığında mutlaka en zayıf haklalardan kopar...
Halkaları birbirine tekrar sabitlemek mutluluk ister... 
Gidenin arkasından üzülmek yerine kalanlarla sağlam adımlar atmak mutluluğunu sana daim eyler...

Engel...

Ne söylesem bilmiyorum, 
Neler anlatsam sana,
O kadar çok şey var ki bilmen gereken anlatamıyorum, 
Her şeyi söylemek geçiyor içimden, 
Tüm benliğimi yaşatmak sana,
En imkansızı tattırmak geçiyor içimden,
Tattıramıyorum bi engel var sanki aşması zor bi engel....

Belki...

Sen gittin belki,
Belki yoksun artık, 
Belki mutlusun o kollarda, 
Ben yandıkça sen sönüyorsun belki, 
Nerelerdesin bilmiyorum,
Zerre kadar eser yok suretinden...
Yokluğunda bir gün daha düştü takvimlerden...

Nafile...

Vakti Gelmiş Gitmelerin,
El Ayak Bağlasan Nafile, 
Seni Sensiz Yaşamak Gerekmiş
Yalvarsan, Yakarsan Nafile...

Öyle...

Öyle bir yangın var ki içimde,
Bakışlarının soğukluğu daha da alevlendiriyor,
Öyle çok yakınım ki kalbine,
Aramızdaki mesafeler kendini göstermeye utanıyor,
Öyle büyük aşk ki bende ki,
Fuzuli görse kasideler yazar yüreğime...

HİÇBİR ŞEYİMSİN...

Hiçbir şeyimsin işte,
Sen benim hiçbir şeyimsin...
Sabahlara kadar beni uyutmayan,
Derin sessizliklere bırakan,
Gördüğü her nesnede kendini aratan,
O sevgili değilsin...
Özlemin yakmıyor içimi,
Ellerim ellerine giden yollar aramıyor.
Anılar çarpmıyor yüzüme,
Seni bana anımsatan hiçbir duygu yok işte...
Bittin, tüketildin.
Senli günleri özlemiyorum işte,
Gözyaşlarıma inat ağlamıyorum işte...
Yoksun bende,
Olamazsın artık.
Yalanların ve sen çok uzaksın işte...
HER ŞEYİMİ ALIP GÖTÜREN EY SEVGİLİ!
ARTIK SEN BENİM HİÇBİR ŞEYİMSİN İŞTE...

9 Kasım 2011 Çarşamba

PİŞMAN DEĞİLİM...

İnce hesaplarımdan mı ?
Yoksa seni kaybetmemek uğruna mıydı bu yaptıklarım.
Bu sefer aklım ne yöne çalıştı bulamadım.
Ya kendimi kaybedecektim ya da seni.
Ben kendimi kaybetmeyi seçtim.
Duygularımı, yüreğimi, benliğimi kaybettim senin uğruna,
Gel gör ki pişman değilim.
Başım dik hala…
Kolay değildir hata yapan için yaptığını kabul etmek.
Bile isteye kabul ediyorum işte!
Senin için hata yaptım,
Senin için yandım,
Pişman değilim…

NOKTALAMA İŞARETLERİ...

Şiir gibi yaşamak istiyorum seni,
Akıcı ve duygu yüklü yaşamak istiyorum.
Birbiri ardına giden anılar varken,
Virgüller koyalım istiyorum
Ve sonra devam edelim durmadan.
Ünlemlerimiz de olsun sevdamızda,
Soru işaretlerimiz de...
Anlamlandıramadığım bakışların olsun,
Sana bakınca soru işaretleri dönsün kafamda
Ve sen öyle bir cevap verki bana
Onca cümlelerin aralarına iki noktalar koyulsun.
Açıklamalar yap bana,
Ve öyle asil olsun ki sevdamız 
Günü geldiğinde de
Büyük bir saygıyla koyalım sevda şiirimizin noktasını...

15 Ağustos 2011 Pazartesi

Her gün yeni bir yıkımın eşiğine gelen duygularıma sesleniyorum! beni rahat bırak...


Her gün yeni bir yıkımın eşiğine gelen duygularıma sesleniyorum!
hayır anlamıyorum benimle derdin ne. senin yüzünden karma karışık bi hayat yaşamak zorunda mıyım.
Sabah kalkıyorum '' evet bu gün yeni bir gün ve güzel yaşamalıyım diyorum'' karar veriyorum çat bi şey çıkarıyorsun karşıma sıkıldım senden. Ne için yaşatıyorsun bunları bilmiyorum ki...
Bi gün harika yaşıyorsun düzeldi diyorum süper oldum umutla doldum daha akşam olmadan canımı yakacak bişeyi çıkarıveriyorsun önüme...
Pardon anlamadım sen kendini ne sanıyorsun!!!
Hayatta kolay bişey değil hani umursamayıp her şeyiyle de yaşayamıyorsun ki kardeşim, illa bi nedenin olacak illa bi sebepten mutlu ya da mutsuz olacaksın yok mudur bunun bi yolu böyle işte bu gün nedensiz mutluyum diyip o günü mutlu bitiremez mi insanoğlu? İlla hayr sen bana bağlısın diyip bi b..k çıkarmak zorunda mısın. yoruldum be anlamıyor musun yoruldum senden sıkıldım artık...
 benm umutlarım var gayelerim var birazda beni rahat bırak şu hani saman altından su yürütüp hayatları boyunca zirvede yaşayanlardan olmamı mı beklyorsun acaba ( daha çok beklersin) kusura bakma yapıma kişiliğime ters yani yapamam ben işte takıyorum her şeyi kafama amacın ne derdin ne beni bi bırak ya bırak istemiyorum senin gereksiz engellerini ben...
HEYYYY SANA SESLENİYORUM DUYUYOR MUSUN ? BENİ RAHAT BIRAK ARTIK.....

6 Ağustos 2011 Cumartesi

MASAL PRENSİ...

Gerçek olamayacak kadar güzeldi gözlerin,
Ve bakışlarındaki anlam,
Öylesine farklıydı ki...
Oturdum düşündüm saatlerce,
Kime benziyorsun kimi yansıtıyorsun diye
Yok...
Bulamadım,
Her şeyin kendine özgü,
Gülüşün,bakışın,gözlerin
Her şeyin sadece seni yansıtıyor
Acaba gerçek mi dedim kendi kendime.
Sonra oturdum bir masal yazdım
Seni anlatan
Seni yansıtan bir masal...
Gerçek dışı ama bir o kadar da gerçek.
Senin gerçeğini anlatan bir masal
Düşündüm de...
Sanırım sen bir masal prensisin.
Herkesin gerçek olmasını dilediği kadar güzel
Gerçek olamayacak kadar özel,
Eşsiz bir MASAL PRENSİ...

2 Ağustos 2011 Salı

YANLIŞ ZAMAN ... (2)

Her zerreni içime işledim,
Tane tane, büyük bir dikkatle.
Dışarıdan bakıldığında anlaşılamazdı sevgisizliğin,
Öyle çok örtüyordum ki duygularımla,
Seni benimle bütünleştiriyordum adeta.
Ben yanında yokken ne kadar umursamıyorsan,
Yanındayken öylesine sokuluyordun içime.
Ben bile sevecek diyordum,
Bir gün sevecek...
Gün geçtikçe eskiyordu sevgim,
Gün geçtikçe uzaklaşıyordu senden.
Beni sana bağlayan her şey bitiyordu.
Ama yanlış bir şeyler vardı sevdiğim.
Bu seferde sen değişiyordun inatla.
Sen seviyordun
Ben soğuyordum, sen yanıyordun.
Sen bana dokundukça buz kesiyordum.
Galiba yanlış zamandı sevdiğim,
Ben sana erken geldim,
Sen bana çok geç kaldın...

31 Temmuz 2011 Pazar

HER ŞEYDE BİRAZ SEN VARSIN...

Yollarda gördüğüm herkes,
Seni anımsatıyor bu aralar,
Belki de gördüğüm en berbat insan,
Seni anımsatan ufacık bir hareketiyle
Sevimlilik kazanıyor gözümde.
Kime, neye baktığımı bilmeden,
Herkeste, her şeyde seni görüyorum
Ve seni anımsadığım her gün
Gökyüzü daha bi mavi
Ağaçlar daha bi yeşil
Sokaklar daha bi canlı gözüküyor gözüme.
Seninle hayatımı karartacağımı iddaa edenlere inat,
Daha bi zevkle soluyorum havayı
Daha bi derin çekiyorum içime
Sen yoksu belki amai
Seni anımsatan her şey yanımda ısrarla,
Sana dokunamıyorum belki ama
Seni çağrıştıran her şeye
Sımsıkı bağlı yaşıyorum şimdi...

23 Temmuz 2011 Cumartesi

SENSİZLİKTE Kİ TAT...

İzin veriyorum artık,
Rahatça çıkabilirsin hayatımdan.
Gidişinin hiç bir anlamı yok şimdi,
Sana yanan bir kalp yok.
sensizlik daha başka bir tat veriyor bana.
İçim daha huzurlu sanki.
Gözlerin eskisi kadar yangın başlatmıyor,
Yoksun,
Biliyorum yoksun artık.
Peki neden mutluyum ben,
Nasıl gülebiliyorum sensiz.
Yaşananlar etkilemiyor artık beni
Sana ait şeyler de çekmiyor ilgimi
Rahatım,
Huzurluyum artık,
hiç olmadığım kadar bağlıyım hayata.
Sensiz de geçiyormuş zaman
Sensizken de atılırmış sevinç nidaları...
Fark edemiyorum yokluğunu,
Esaretin tamamen kalktı üzerimden.
Küçük bir üçgen içinde çırpınmıyorum.
Koskoca bir ömür var önümde.
Sensiz,
Sana ihtiyaç duymayan,
Kendi yağıyla kavrulan bir ömür var şimdi.
sen ve sana ait yangınlar çok uzak şimdi... 

21 Temmuz 2011 Perşembe

KAYBETTİM...

Kaybedenlerdenim artık,
Bocalayan ve düştükçe düşenlerdenim
Ellerimi kaldırmaya çalışıyorum
İzin vermiyorlar karşı koymama
Yaşanması gerekenleri yaşıyorum sanırım
Etrafıma bakıyorum hiçbir şey yok
Yalnızım...
Evet kaybettim ben,
Bir şeyleri kaybettim tanrım ama neyi
Neler gitti benden
Dışarıdan bakınca göremiyorum
Her şey yerli yerinde
İçimi dinleyemiyorum
Hissetmeye çalışıyorum
Hissedemiyorum...

YoK...

Bir anda çekip gidişini,
Sarf ettiğin saçma nedenleri
Ve bir daha dönmeyişini anlatamazdım kimseye...
Kendimce yalanlar düşündüm
Beni sensiz bırakışını anlatmak için
Aslı astarı olmayan, anı kurtarmak,
Soranları inandırmak için hazırlanmış basit yalanlar...
Bulamıyorum artık,
Sensizliğimin nedenini anlatacak bir yalan yok
Gittin...
Buna bir bahane yok...

Tüketiliş...

Hiç olmamalıydı belkide,
Hiçbir şey yaşanmamalıydı.
Uzaktan izlemeliydim ben seni,
Gülüşünü mesafelerde tatmalıydım.
Hatta bana en uzak sen olmalıydın,
Ulaşamamanın tüm acısını yaşamalıydım.
Gizli kalmalıydı sevgim.
Sen bilmemeli,
Anlamamalı
Ve hatta hissetmemeliydin.
Gözlerimdeki ışık sana değecek diye korkmalıydım
Kaçmalıydım senden,
Olabildiğince uzağa kaçmalıydım.
Kalbimden çıkıp giden değil
Ebediyen orada kalan olmalıydın
En derinlere gömülen
Yaşayamamanın verdiği acı olmalıydın
Akla her geldiğinde gözleri dolduran,
Keşkelere tek başına sahip olan
Bir gün olurda karşılaşılırsa
Kayıtsız şartsız evet denilen olmalıydın
Olmadı...
En kötü zamanda yaşandın
Tüketildin ve sonsuza dek bittin...

19 Temmuz 2011 Salı

HAYAT İŞTE BİRİ GİDER BİRİ KALIR...

Ayrıyız şimdi seninle,
Ne sen varsın, ne ben...
Dünya durdu sanki şimdi,
İkimiz olduğumuz yerdeyiz.
Ne ileri gidebiliyoruz, ne geri,
Zaman akmıyor sanki,
Zaman bile durdu,
Sen gidiyor gibisin,
Benden iyice uzaklaşıyor gibisin,
Ben olduğum yerdeyim,
Seni de duruyor sanırken,
Sen adım adım gidiyorsun şimdi.
Gittiğin yer önemli değil,
Nereye gittiğin,
Kime gittiğin önemli değil,
Gidiyorsun,
Sadece bu yaralıyor beni...
                   18.07.2011

18 Temmuz 2011 Pazartesi

SON SÖZÜM...

Sonunda beklenen gün geldi ey sevgili,
Sonunda çıkıyoruz birbirimizin hayatlarından.
Sen yeni bir yaşamın kapılarını aralıyorsun,
Ben dört gizle beklediğim hayata kavuşuyorum.
Arkana bile bakma,
Yürüdüğün yola dört nala git...
Arkana bakarsan eğer, nefretimle yüzleşeceksin
Ve biliyorum ki bu senin hiç hoşuna gitmeyecek.
Sen hiçbir gerçekle yüz yüze gelemezsin zaten
Senin temel görevindir yalanlara sığınmak
Bütün hayatın da yalanlar üzerine kurulu değil mi zaten.
Bak mum söndü artık,
Sen bile inanmıyorsun yalanlarına.
Uğraşma hiç,
Arınmaya çalışma
Göreceksin ki arınmak seni bitirecek
Şimdi sana son sözüm,
Yalanlarına iyi bak
Onlar seni temsil ediyor.
Sana kendinle mutluluklar dilerim...

                                                   2011

13 Temmuz 2011 Çarşamba

İHANETİN ŞİMDİ ÇIĞLIK ÇIĞLIĞA AĞLIYORMUŞ...

Duydum ki pişman olmuşsun,
Nereye baksan beni görüyormuşsun,
Beni düşündüğünde ellerin tutmuyormuş,
Üzüldüm...
Ellerindi beni sana mahkum eden,
İlk zamanlarda ulaşılmazlarım,
Sonra dokunmaya kıyamadıklarım
Daha sonra da bırakamadıklarım olmuşlardı.
Dünyam duruyordu onları izlerken
Kağıtlara dokunuşları
Kalem tutuşları büyülerdi beni
Öyle ellerin vardı ki...
Sanki hiç çocuk olmamışsın,
Hiç oyun oynamamışsın izlenimi verirdi.
Hep ekmek tutmuş gibilerdi,
yorgun,umursamaz,
hayat yolundalardı.
Ve o aşık olduğum ellerinle ihanet ettin bana,
Başka saçları onlarla okşadın,
Bir anda çekip kopardın onları benden.
Dayanamadılar biliyorum,
Şimdi ihanetinin bedelini
onlarla ödüyorsun
İhanetin şimdi çığlık çığlığa ağlıyormuş,
senden kopuyormuş,
biliyorum...

                            13.07.2011
                                22.10

ADI BENDE SAKLI...

Kimselere anlatmıyorum,
Gizliyorum en derinlere,
Adın bende saklı sadece,
Yasakladım seni,
Yüreğim dışında ki her şeye yasakladım.
İçimde büyüyorsun,
Küçük bir bebeğin ömür tazeliğinde,
Yavaş yavaş,
Hayatın tadına vara vara büyüyorsun,
Dokunmaya kıyamadığım,
İzlemeye doyamadığım,
Her an, hiç sıkılmadan yaradandan istediğim,
Muradımsın gönlümde...

                                 ...KBR KARABEL...
                                 14.10.2006  01.18
                                (gecenin sensizliğine)

HOŞÇA KALIN DUYGULARIM...




her gidişinde büyük kıyametler kopardı içimde, 
yangın yerinin en acı hatırası kalırdı bende,
dayanamazdım kimi zaman,
ağlardım,
haykırırdım duymazdın,
en ağır duygularımı yaşardım,
özlerdim,
gülerken  ağlar, ağlarkende susardım aniden,
sen olmasanda seni yaşardım,
alışılagelmiş bi durumdu bu,
sürekli tekrarlanan bir anıydı gözümde.
son gidişinde değişti her şey,
giderken bir şeyler götürdüğünün farkındaydım aslında,
eskisi kadar yanmıyordu canım,
ellerim titremiyor,
içimde ki sesler gitme diye haykırmıyorlardı,
gözyaşlarım kapanan kapının arkasından dökülmek için hazırlanmıyordu.
bir şeyler değişmişti evet bu sefer bir şeyler gidiyordu.
gittin...
kapı kapandı ne gözlerim ağladı,ne içim haykırdı,
sessizliğe büründü etraf,
hissedemiyorum hiç bir şey,
gidişinin üstünden aylar geçti,
ne acı, ne tatlı hiç bir şey hissedemiyorum...      
             
                                              ...KBR KARABEL...
                                       ( aylar sonra ilk defa O'na ) 
                                             09.10.2010  00.02 

...MUTLAKA...


bir gün mutlaka karşılaşacağız,
önüme diz çöküp ağlayacaksın,
beni yıllarca tükettiğini,
ağlayıp yalvarıp haykıracaksın
sanma unutulur benim yaşadıklarım,
sanma unutulur benim çektiklerim
sanma dönülür eski günlere,
sen yıktın kalbimi,
sen kırdın beni
unut artık ismimi dönme ne olur
şimdi unut ismimi gelme ne olur
yokluğuna alıştım sensiz günlerde 
ismini unuttum o gecelerde
sana ağlardım
sana yanardım 
sen anlamadın beni dünlerde
şimdi yoksun kalbimde 
ben yaşıyorum özgürce
seni unuttum,
seni gömdüm,
sen artık yoksun benliğimde ...
...KBR KRBL... 
         20.04.2011

5 Temmuz 2011 Salı

AŞKIN YENİ ŞEKLİ...

Her an seninle yaşıyorum ben,
Her gün başka bir şekle girip,
Usanmadan geliyorsun yanıma...
Bir gün yapraksın,rüzgarda usulca saçlarıma değen,
Bir başka gün topraksın,kokusunu içime işleten,
Şimdi ise yağmursun sevdiğim...
Damla damla değiyorsun tenime,
Her damlada sönüyor içimde ki ateş,
Her damlada yok oluyorsun,
Senden arınıyor sanki ruhum,
Temizliyor kendini...
Hiçbir şey koparamazdı seni benden,
Yağmur halini alıp,
Yakama yapışan, kendini yok eden sen olmasaydın...

HÜZÜNLERİN SAHİBİ...

ne çok isterdim zamanın  seninle değişmesini,
hep giden sen,
bir kez olsa da gelsen,
gecelerim gündüz olsa
aydınlansa etraf,
gider mi gözyaşlarım sen geldin diye
biter mi hüzünler ,
sahibimin neşesi geldi diye…

BENLĞİM...

Hadi at içinden yaşadıklarımızı,
Hadi unut bakalım beni,
Hiç olmamış say,
Hiçbir şey yaşamadık biz farzet,
Bakalım sen başarabilecek misin?
Ben denedim olmadı , beceremedim yaşananları yok saymayı,
Ne seni silebildim aklmdan,
Ne de gözlerini atabildim hayalimden,
İçimin tüm yangınıyla başbaşa kaldım sadece…
Adlandıramıyorum yaşadıklarımı,
İsmi meçhul cismi hiç yok,
Bir boşluğa diktim gözbebeklerimi,
Tek bir noktaya sabit yaşıyorum işte,
önüm çok açık ne yaşayacağım belli,
yaşanacak her acıyada alıştım artık,
bile isteye bekliyorum sensizliği
atacağım her adımdan daha da eminim,
düşünmemi gerektiren hiç bişey yok
sen yoksun,
seninle birlikte benliğimde yok...

15 Haziran 2011 Çarşamba

AŞK SENİN YAŞATTIĞIN GİBİ YAŞANMAZ SEVGİLİ...

Ben bilmezmişim âşık olmayı,
Yürekten sevmeyi beceremezmişim ben,
Hata yaparmışım yok edermişim o güzelim duyguyu,
Hiç sordun mu bana aşk nedir diye,
Hiç konuştuk mu seninle,
Ben sana aşkı yaşatırken nerelerdeydin sen,
Kimleydin ya da yaşadıklarımızı ne gibi görüyordun,
Benim yaşadığım aşk değilse neydi?
Hangi duygular için katlandım yaptıklarına?
Katlanmak…
Sen bilir misin anlamını,
Yere düştükçe hadi bir kez daha diyerek inanmadan kalkmayı,
Olmayacağını bile bile güvenmek için çabalamayı,
Hayata her an daha fazla isyan etmeyi yaşadın mı sen hiç…
Sırtıma yüklediğin yüklerin ağırlığından,
Kaldıramadığım omuzlarımı,
Dik tutmaya çalışmanın verdiği sızıyı hiç hissettin mi bedeninde.
Aşk senin yaşattığın gibi yaşanmaz sevgili,
Aşk güvendir,
Sadakattir,
Gözü kapalı bırakmalısın kendini sevdiğinin kollarına
Keşke kelimesini kullanmayacak kadar özgür olmasın onda,
Rahat dokunmalısın,
Kendini sever gibi sevmelisin adeta,
Arkasını döndüğünde onu üzmeyeceğini bilmesini sağlamalısın her şeyden önce,
Emek harcamalısın o ilişkiye,
Kurulu aşkı bozup yıkıntıların üzerine yapay aşk dikmemelisin,
Merhameti boşa çıkarmamalısın,
Saf âşık rolüne bürünüp etkilediğinde,
Sana inandığı için arkasından gülmemelisin…
Yürek ve huzur bir olmalı sevdada,
Sırf mutlu olmak için karşındakini incitmemelisin,
Onun duygularını özümsemelisin,
Sana dokunurken içi yanmamalı hiç,
Seviyorum ama…
Dememeli asla,
Seni her şeyin üstünde tutmayı istediğinde,
Senin bunu gerçekten hak ettiğini bilmeli,
Aşk senin yaşattığın gibi yaşanmaz sevgili
Sen aşkı aldatmayla karıştırıyorsun,
Senin aşk bildiğin şey ne yazık ki yalan
Sen doğruyu öğrenmeyi de bilmiyorsun,
Kapatmışsın algılarını gerçeklere,
Bir dünya şekillendirmişsin kendine,
Kendine özgü kurallarla yaşıyorsun,
Yanlış yapıyorsun sevgili,
Aşk senin yaşattığın gibi yaşanmaz,
Bir kez olsun dinle bak, 
İşte aşk böyle yaşanır…