10 Eylül 2015 Perşembe

Mühür...


Sessiz bir akşam yaşıyorum yakınlarında,
Belki görüyorsun, belki de bakmıyorsun bile.
Bu yalnızlık nereye gidiyor diye düşünüyorum usulca,
Kim daha önce vazgeçer hayallerinden diye bakıyorum etrafa…
Korkuyorum kim bilir,
İstemediğim yerlere sürüklerse hayat,
Vazgeçemez de iki kişilik yalnızlık olursa bunun adı.
Yorgun muyuz gerçekten ?
Hangimiz yorulduk ?
Aslında neden yorulduk ?
Her şey çabuk tükenir mi böyle gerçekten ?
Sesini alıp gidecek gibisin…
Ya gidersen benden, ya kalamazsam bıraktığın gibi ,
Ya pişman olursan sonra,
Yaşanır mı artık eskisi gibi…
Niye yetemiyoruz birbirimize,
Bir şeyler eksik sanki,
Bir şeyler yanlış gidiyor gibi…
Kim tamamlayacak eksiklikleri,
Kim toparlayacak kendini ,
Kimin gücü yetecek yorgunluğu atmaya,
Gücün var mı diye sorasım geliyor,
Konuşmaya mecalim yok.
Bize ne oluyor diyesim geliyor,
Bir şeyler bağlıyor dilimi.
Kelimeler boğazımda düğümleniyor,
Ağzımın içinde hepsi, kapısında mühür…

25 Mart 2015 Çarşamba

SERSERİ...

İnatla bitiyorsun içimde,
Ben dur dedikçe gidiyorsun.
Çoktan yola çıkmıştın zaten,
Serseri ruhun kaldıramadı bağlılığı.
Yaparım sandın olmadı,
Belki de olamadı...
Yavaş yavaş gidecektin olmadı.
Ani kararlarla açıldın hayatına.
Arkana bile bakmadan uzaklaşın koşar adım,
Hiç düşünmeden geride bıraktıklarını.
Kolay yol her zaman daha yakındı sana.
Aslında daha başında biliyordum gideceğini.
Göz göze geldiğimiz saniyede gördüm yolumuzu.
Diyeceksin ki bile bile lades seninki...
Hayatıma bu kadar dahil olacağını düşünemedim belki,
Belki de bir gün bitecek olması heyecan verdi,
Bilemiyorum şimdi...
Zor olandın, heyecanlı olandın, sıradışıydın belki de,
Tüm kuralları hiçe sayışımdın,
Legal hayatımda illegalimdin.
Karı çıkışımdın Dünya'ya...
Bitecekti bir gün ama zor bir bitiş olacaktı.
Nitekim öyle de oldu.
Şimdi bitişini izliyorum sessizce...
Çığlık çığlığa girdiğin hayatımdan,
Usulca gidişini kabulleniyorum şimdi.
Gidişin mi ???
Bitişin mi ???
Başım gözüm üstüne...
Hoşça kal serseri...
Hoşça kal ''deli mavi''...

                                                 23.03.2015
                                                ESKİŞEHİR


6 Mart 2015 Cuma

Eski Ben...

Şimdi yoksun,
Sana dair hiçbir şey kalmadı artık.
İnkar yok zor zamanlardı ilk günler,
Nasıl nefes alınır, nasıl hareket edilir unutmuştum bir anda.
Nasıl bir yokluk, nasıl bir acı, nasıl bir his,
Sanki herkes için zaman su gibi akarken bana duruyordu,
Yelkovan takılı kaldı gittiğin dakikaya,
Beynim takılı kaldı son sözlerine.
Tarifi yok o hislerimin,
Aklım belli bir yaşa gelmiş bedenim yeni doğmuş gibi,
Kendimi tanıyamadım uzun süre,
Aynaya bakamadım, baktım belki de ama aynadakini tanıyamadım.
Aylar geçmiş üzerinden,
Kendimde değilken değişmiş her şey,
Bir resim çizmişim fark etmeden,
Resim canlanmış onu yaşıyorum şimdilerde...
Sen yoksun, sen hariç herkes etrafımda.
Toplamışım kendimi,
Seni unutmuşum, bambaşka bir yola yürüyorum.
Mutluyum da sanki.
Ne durumdayım bilmiyorum,
Eski ben yok eski sen yok aşk yok artık...