Bir ''ilkbahar'' günüydü
Geldin.
Öyle sesli,
Öyle heyecanlı,
Öyle yürekten...
Anlam kazandı tüm kelimeler, nesneler.
Adı olmayan her şeye,
Tadı olmayan benliğime işledin adını.
Ve bir ''Eylül'' akşamıydı
Gittin!
Beni senli yalnızlığa terk ettin.
Yalnızlığın bile senli olanı düşmüştü bana.
Yalnızlığımı çok sevdim.
Ruhumu yalnızlığımla besledim, güçlendim.
Ve o yüzdendir ben en çok ''Eylül'ü'' sevdim.
03.09.2021