16 Ağustos 2013 Cuma

Yüreğim Suçlu...

Zaman çok çabuk ilerliyor sanki,
Birçok şey değişiyor gibi,
Bir ben aynı yerdeyim.
Gittiğin yerde...
Elim kolum kalkmıyor sanki,
Boş boş bakıyorum insanlara.
Bir şeyler anlatıyorlar sanki,
Duyuyorum ama anlayamıyorum...
Nefes alamıyorum,
Beynim suçlu...
Giderken baktım öylece arkandan,
Pişmanım diyemedim,
Dilim suçlu...
Kalkamadım yerimden,
dokunamadım sana,
Son kez bakamadım gözlerine,
Geçemedim önüne,
Bedenim suçlu...
Sensizlik zordu biliyordum,
Yavaş yavaş bitecektim hissediyordum,
Farkındayım sensizliğin.
Gitme kal diyemedim,
Seni seviyorum diyemedim
Yapma, bırakma diyemedim,
Yüreğim suçlu...

8 Ağustos 2013 Perşembe

Aklıma Geldikçe Çıldırıyorum...

Şimdi bitti ya hani,
Artık sen yoksun ya,
Canım yanıyor şimdi...
Senden ayrılmak sorun değil de,
Benden sonra yaşayacaklarını düşünmek varya...
Kime dokunacaksın şimdi,
Kime sarılacaksın,
Seni seviyorum diyeceksin,
Kiminle gülüp,
Kiminle yaşayacaksın şimdi.
Bana baktığın gibi kime bakacaksın şimdi.
Kim sevecek seni benim kadar,
Kim koklayacak seni,
Canım yanıyor şimdi...
Hatırlar mısın bilmem beni o anlarda,
Aklına gelir miyim acaba
Senin de için burkulur mu o zaman ?
Sende yanar mısın benim yandığım gibi ?
Yoksa unuttun mu sen beni,
Yok mu saydın yaşanan onca şeyi,
Şimdi başka kollarda mutlu musun yoksa? 
Düşünmek bile istemiyorum,
Beni unuttuğun,
Bensiz mutlu olduğun,
Anılarımızı bir bir sildiğin,
Aklıma Geldikçe Çıldırıyorum...

22 Haziran 2013 Cumartesi

Onun adı...

Garip duygular hissedersin tarif edemezsin ya hani,
Bir anda her şey güzel görünür gözüne,
Adlandıramazsın hani.
Gözünün önünden gitmez hayali
Ve gördükçe onu gözlerin kapanınca, 
Heyecan basar ya hani,
Her saniye daha çok işlenir yüreğine adı,
Saatlerce konuşmak istersin,
Görmek, hissetmek, dokunmak istersin,
Sadece ''O'' vardır ya dünyada.
Sanki sadece o konuşur, o dinler, o güler, o bakar...
Her şeyi bırakırsın ya bir kenara,
Elin, ayağın, kalbim o olur hani,
Dil hep onu anar ya hani,
Zaman ona varmak için geçmiştir sanki,
Ona varmak için yaşanmış olur ya her şey,
Herkesi, her şeyi bir anda geride bırakırsın ya hani,
Bir anda için içine sığmaz da mecnun olursun ya hani,
İşte onun adı aşk,
onun adı .....!!!