16 Aralık 2021 Perşembe

Kargaşa!

 

Öyle aniden telaşlanıyorum
Elim ayağım karışıyor
Sıcak basıyor bedenimi, ellerim buz...
Gözümü kapatıyorum, açıyorum yok...
Yüzün gelmiyor gözümün önüne
Endişe ediyorum
Oysa ne çok baktım sana...

Gözlerinin kenarına yılların kattığı çizgileri
Konuşurken yaptığın tüm mimikleri
Gülünce havaya kaldırdığın başını
Sakallarının her tanesini kazıdım aklıma
E hani neredeler şimdi
Saatlerce boşuna mi uğraştım ben
Seni, yanımda yokken de var gibi yaşamak değil miydi amacım?
Bununla avutmayacak mıydım ben kendimi?
Şimdi neden yoklar. 
Yüzün, gözün, gülümseyişin
Hiçbiri yok!

Zorlanıyorum işte
Özlediğimi hissettiğim an gözlerimi kapatıp
Belleğime kazıdığım her zerreni yaşayamıyorum içimde...
Korkuyorum!
Hayalini bile kuramıyorum.
Düşünüyorum, düşünüyorum hep bir boşluk
Çocukça bir telaşla küsüyorum her şeye
Herkese...
En çok da kendime.
Bırakma beni böyle
Issız, sensiz bırakma böyle
Gel çözülsün tüm karışıklık
Gel gerçekten öğrensin benliğim varlığını...




24 Kasım 2021 Çarşamba

İz !

 Ne arıyorum gözlerinde bilmiyorum.

İçimden bile adını söyleyince utanıyorum halbuki.

Öyle imkansızsın ki bana.

Bırak seninle olmayı,

Hayalin bile yasak aslında bana.

Ama engel olamıyorum kendime, duygularıma.

Koşa koşa sana gelmek istiyorum.

Saatlerce gözlerinde kalmak,

Kokunda huzur bulmak istiyorum.

Tüm engellere inat senin olmak istiyorum.

Tesadüfen gözün gözüme değse yetecek belki de... 

Ama inatla bende "iz"in olsun istiyorum.

Varsın olmasın sonu

Varsın yansın yüreğim

Ben seni istiyorum...

                            24.11.2021    

                                    KK

25. Saat !!!

 25. saat kavramını bilir misin ?

Tek düze giden monoton yirmi dört saatlik zaman diliminin dışında,

Hiç kimsenin olmadığı,

Zaman kavramının beyne hükmedemediği,

Gerçeklerin ulaşamadığı

Sadece o anlık heyecanın verdiği huzurun adıdır !

Gördüğüm

 günden beri,

Düşünmeye başladığım andan beri

Her aklıma düşüşünde 25. saate geçiş yaşıyorum.

Her şeyden, herkesten uzak,

Kimsenin sorgulayamayacağı bir duygusun sen.

En özel, en gizli,

Dünyadan çok uzak yanımsın.

Hoş geldin...

Sen bana ne hoş geldin !


            07.10.2021 

                    KK

13 Eylül 2021 Pazartesi

Sessiz Gece...

 Seninle yürüdüğümüz o sokakta,

Diz dize oturduğumuz o bankta,

Uzaklara bakıp sessizliği dinliyordum.

Kimseler yoktu etrafta.

Sokak lambasının ışığı aydınlatıyordu geceyi.

Yapılan tüm hataları, mutsuzlukları,

İki kişilik yalnızlığı  sorguluyordum kafamda.

Sessizlik yağmur damlalarının asfaltta çıkardığı sesle bozuldu.

İliklerime kadar hissettim eylül yağmurunu

Sanki Gökyüzü ''SENİ'' siliyordu içimden

Bilmem kaç saat oturmuşum öylece 

Gözlerim gelmediğin o yolda...

Sensizlikle baş başayım.

İçimden akıp giden duygularıma bakıyorum. 

Bomboş beynim, yüreğim!

Ve sadece o şarkı yankılanıyor kulaklarımda

''Hoşça kal...''


5 Ağustos 2021 Perşembe

Bi Anlatsam ...

 Anılar biriktirmiştik seninle...

Hep güzel anılar biriktirdik demiştin.

Haklıymışsın !

Seninle ilgili her şey çok güzeldi.

Ne mevsimler geçirdim.

Ne baharlar tükettim.

Unutmadım seni.

Sessizliğin, sensizliğin habersizliğin engel olmadı yokluğuna.

Hep benimleydin sen,

İçimde bir yerlerdeydin.

Ne şarkılar birikti dinletmek istediğim,

Ne şiirler yazıldı okumadığın,

Ve ben ne anılar biriktirdim yine senli...

Bi anlatsam dinler misin ?