10 Eylül 2015 Perşembe

Mühür...


Sessiz bir akşam yaşıyorum yakınlarında,
Belki görüyorsun, belki de bakmıyorsun bile.
Bu yalnızlık nereye gidiyor diye düşünüyorum usulca,
Kim daha önce vazgeçer hayallerinden diye bakıyorum etrafa…
Korkuyorum kim bilir,
İstemediğim yerlere sürüklerse hayat,
Vazgeçemez de iki kişilik yalnızlık olursa bunun adı.
Yorgun muyuz gerçekten ?
Hangimiz yorulduk ?
Aslında neden yorulduk ?
Her şey çabuk tükenir mi böyle gerçekten ?
Sesini alıp gidecek gibisin…
Ya gidersen benden, ya kalamazsam bıraktığın gibi ,
Ya pişman olursan sonra,
Yaşanır mı artık eskisi gibi…
Niye yetemiyoruz birbirimize,
Bir şeyler eksik sanki,
Bir şeyler yanlış gidiyor gibi…
Kim tamamlayacak eksiklikleri,
Kim toparlayacak kendini ,
Kimin gücü yetecek yorgunluğu atmaya,
Gücün var mı diye sorasım geliyor,
Konuşmaya mecalim yok.
Bize ne oluyor diyesim geliyor,
Bir şeyler bağlıyor dilimi.
Kelimeler boğazımda düğümleniyor,
Ağzımın içinde hepsi, kapısında mühür…