Bahar geliyormuş, öyle diyorlar.
Dallar çiçek açıyormuş.
Kuşlar heyecanla cıvıldıyormuş.
Güneş iyiden iyiye gösteriyormuş kendini.
Renkleri değişiyormuş doğanın.
Peki ben neden göremiyorum.
Üzerimde bir hissizlik,
İçimde kara kış havası,
Beynim zifiri karanlık,
Üşüyorum...
Hani ?
Nerede Güneş,
Nerede cıvıltı duyamıyorum.
En çok da renkler !!!
Hayatın renkleri nerede ?
Giderken renklerimi çaldın !
Siyahın içindeyim
Bana renklerimi geri ver
17.04.2025