6 Ağustos 2011 Cumartesi

MASAL PRENSİ...

Gerçek olamayacak kadar güzeldi gözlerin,
Ve bakışlarındaki anlam,
Öylesine farklıydı ki...
Oturdum düşündüm saatlerce,
Kime benziyorsun kimi yansıtıyorsun diye
Yok...
Bulamadım,
Her şeyin kendine özgü,
Gülüşün,bakışın,gözlerin
Her şeyin sadece seni yansıtıyor
Acaba gerçek mi dedim kendi kendime.
Sonra oturdum bir masal yazdım
Seni anlatan
Seni yansıtan bir masal...
Gerçek dışı ama bir o kadar da gerçek.
Senin gerçeğini anlatan bir masal
Düşündüm de...
Sanırım sen bir masal prensisin.
Herkesin gerçek olmasını dilediği kadar güzel
Gerçek olamayacak kadar özel,
Eşsiz bir MASAL PRENSİ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder