İnce hesaplarımdan mı ?
Yoksa seni kaybetmemek uğruna mıydı bu yaptıklarım.
Bu sefer aklım ne yöne çalıştı bulamadım.
Ya kendimi kaybedecektim ya da seni.
Ben kendimi kaybetmeyi seçtim.
Duygularımı, yüreğimi, benliğimi kaybettim senin uğruna,
Gel gör ki pişman değilim.
Başım dik hala…
Kolay değildir hata yapan için yaptığını kabul etmek.
Bile isteye kabul ediyorum işte!
Senin için hata yaptım,
Senin için yandım,
Pişman değilim…
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder