22 Haziran 2013 Cumartesi

Onun adı...

Garip duygular hissedersin tarif edemezsin ya hani,
Bir anda her şey güzel görünür gözüne,
Adlandıramazsın hani.
Gözünün önünden gitmez hayali
Ve gördükçe onu gözlerin kapanınca, 
Heyecan basar ya hani,
Her saniye daha çok işlenir yüreğine adı,
Saatlerce konuşmak istersin,
Görmek, hissetmek, dokunmak istersin,
Sadece ''O'' vardır ya dünyada.
Sanki sadece o konuşur, o dinler, o güler, o bakar...
Her şeyi bırakırsın ya bir kenara,
Elin, ayağın, kalbim o olur hani,
Dil hep onu anar ya hani,
Zaman ona varmak için geçmiştir sanki,
Ona varmak için yaşanmış olur ya her şey,
Herkesi, her şeyi bir anda geride bırakırsın ya hani,
Bir anda için içine sığmaz da mecnun olursun ya hani,
İşte onun adı aşk,
onun adı .....!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder