Erken uyandım bu sabah,
Gece de pek uyudum sayılmaz ya...
Etrafa baktım şaşkın,
Tanımıyorum buraları.
Sanki her şey değişmiş, her şey yabancı.
Aynaya baktım usulca,
Gözlerim yabancı.
Yüzüme dokundum sonra,
Aynaya yansıyan gerçekten ben miyim?
Ne zaman bu kadar yaşlandım ben?
Ne zaman eksildi bir yanım?
Heyecanım, mutluluğum nerede?
Yarım sanki her şey ...
Bakışlarım donuk,
Tebessümüm soluk,
Nefesim kesik kesik.
Ne zaman soğudum kendimden?
Ne zaman bu kadar yabancılaştım?
Elim sol yanıma gitti istemsiz,
Garip bir yoklukla buluştu ruhum.
Yoksun, anladım sen yoksun orada...
Bir yabancıya acır gibi acıdım
aynadaki sensiz yeni varlığıma...
Sevemedim onu, kabullenemedim.
Sensiz bir bana, ben diyemedim...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder