İnatla bitiyorsun içimde,
Ben dur dedikçe gidiyorsun.
Çoktan yola çıkmıştın zaten,
Serseri ruhun kaldıramadı bağlılığı.
Yaparım sandın olmadı,
Belki de olamadı...
Yavaş yavaş gidecektin olmadı.
Ani kararlarla açıldın hayatına.
Arkana bile bakmadan uzaklaşın koşar adım,
Hiç düşünmeden geride bıraktıklarını.
Kolay yol her zaman daha yakındı sana.
Aslında daha başında biliyordum gideceğini.
Göz göze geldiğimiz saniyede gördüm yolumuzu.
Diyeceksin ki bile bile lades seninki...
Hayatıma bu kadar dahil olacağını düşünemedim belki,
Belki de bir gün bitecek olması heyecan verdi,
Bilemiyorum şimdi...
Zor olandın, heyecanlı olandın, sıradışıydın belki de,
Tüm kuralları hiçe sayışımdın,
Legal hayatımda illegalimdin.
Karı çıkışımdın Dünya'ya...
Bitecekti bir gün ama zor bir bitiş olacaktı.
Nitekim öyle de oldu.
Şimdi bitişini izliyorum sessizce...
Çığlık çığlığa girdiğin hayatımdan,
Usulca gidişini kabulleniyorum şimdi.
Gidişin mi ???
Bitişin mi ???
Başım gözüm üstüne...
Hoşça kal serseri...
Hoşça kal ''deli mavi''...
23.03.2015
ESKİŞEHİR
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder