12 Mart 2017 Pazar

İhtiyacım Var...

Ne çok söyler oldum bu kelimeyi
'' yoruldum...''
Neden yoruldum bu kadar,
Sırtımdaki yükleri daha çok hissediyorum bu aralar.
Bir dursam aniden,
Kafam bomboş olsa
Hiçbir düşünce istila etmese beni.
Küçücük bir mola versem hayata
Sadece kendimle kalsam,
İçimdeki çocuğu dinlesem biraz.
Alıp başımı gitsem uçurumlara...
Gezinsem ılık ılık rüzgarda.
Şöyle derin bir nefes çeksem iliklerime kadar,
Ferahlar mı yüreğim?
İçimdeki yangınlar bir an da olsa söner mi?
Yoksa küllenir mi daha çok?
Biraz yalnız kalmak istiyorum sadece
Yaşananları gözden geçirmek istiyorum bir bir.
Sindirmek istiyorum hak etmediklerimi.
Bu aralar biraz hızlı yüklendi üst üste,
Ondandır çığlıklarım...
Kendimi susturacak tesellilere ihtiyacım var.
Duygularımı kandıracak zaman istiyorum.
Parçalanmış hayatıma  yama yapmaya ihtiyacım var.
Kanayan yaralarıma pansuman yapmam lazım.
İşin aslı kendimi kandıracak bahanelere ihtiyacım var benim.
Sebepler sunmam lazım kendime.
Her şeyin ''güya'' iyi olacağına inandırmam lazım.
Kısacası yalanlara batmaya ihtiyacım var benim.
Asla inanmadığım ama,
İnandığımı insanlara inandırdığım yalanlara...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder