Sensiz bunca zaman geçebildi mi?
Ayrı kaldığım bir gün bile can yakarken
Akıp geçti mi yıllar gerçekten...
Seni yaşıyorum hala bir yerlerde
Sessiz sedasız
Kimseyi görmeden
Kimseye görünmeden..
Garip bir hale büründüm
Sanki hala hasretin başladığı yerdeyim
Herkes yaşayıp giderken
Zaman kavramı yok benim için...
Ya sen???
Hangi zamandasın sen?
Herkes gibi unuttun mu bizi
Sende onlar gibi olmadı mı saydın her şeyi...
Ben yapamam ne yalan söyleyim
Atamam seni bir kenara
Olmamış sayamam
Nefes almayı nasıl unutur ki insan...
Hala seni yazıyorum her yere
Zaten insan hatırlamak istediklerini yazarmış
Unutmak istediklerini değil...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder