Mutluluk Diyarı diye bir yer varmış.
Öyle herkese nasip olmazmış.
Kimileri hiç tadını alamadan göçer gidermiş bu Dünyadan.
Ne görülebilen bir yermiş,
Ne de adresi varmış bilinen.
Her zaman gizemini korumaya devam edermiş.
Ben orayı gördüm diyene de ''deli'' denirmiş yürekten...
Bütün imkansızlıkların içinden çıkıp gelen bir rüyaydı varlığın.
Her şey yasaktı!
Konuşmak yasak, sevmek yasak, dokunmak yasak...
Tek tek delindi o yasaklar.
Önce sevildi sessiz sedasız.
Sonra dile geldi sözcükler ardı ardına.
Gözlerin gözlerime değdi aniden
Dokundu yüreğin yüreğime...
İşte böyle başladı hikayem.
Ve '' O gece''
Mutluluk Diyarına adım attığım gece değişti her şey
İnanılmayan tüm duygulara inanıldı ''O gece ''
Tadılmayan tüm duygular tadıldı.
Adına aşk denen kavrama bir kez daha hayran olundu '' O gece ''
Varlığınla anlam kattığın ruhum
Mutluluk Diyarına adım attı '' O gece ''
Şimdi varsın kabul etmesinler,
İnanmasınlar o diyarın olduğuna.
Varsın ''deli'' desinler adıma
O diyarı gördüm diye !!!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder