26 Mart 2012 Pazartesi

Sabaha Sensiz Uyanmak...

Çok özledim seni,
Senden başkam yok bu aralar,
Baktığım her yerde sen varsın,
Her şey sen kokuyor.
Sanki kurulan her cümle seni anlatıyor.
Kalp atışlarım seni zikrediyor.
Bu kadar kolaymıymış gitmek,
Bu kadar kolaymıymış sırt dönmek.
Sitem ediyorum sana hala.
Boş biliyorum, her sözcük bomboş.
Gözümü kapatıyorum zihnimde tek kelime
Özledim...
Her hareketini,bakışını,gülüşünü özledim.
Gülerken sakallarına giden ellerini özledim.
Ne sıcaktılar,
Güven verecek kadar yalancılar.
İçim ürperiyor geceleri
Yeni bir sabaha sensiz uyanmak,
Ne zor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder