2 Nisan 2012 Pazartesi

Kayboluyorum...

Çok zaman oldu sen gideli,
Hala gördüğüm her yeşilde gözlerin,
Her rüzgarda kokun var.
Senden sonra anlamı kalmadı hiçbir şeyin,
Bomboş sanki tüm nesneler.
Adımı sorsalar!
Onu da unuttum belki de,
Bana kattığın her şey bitti belki de.
Akşamlar çöktü üzerime.
Gündüzler kayıp,
Güneş kayıp,
Yıldızlarda ışık kalmadı.
Ahh nefesine muhtaç olduğum !!!
Sensiz ekmeğin bile tadı yok.
Nefesler boğazımda düğüm.
Kesik kesik anılarım,
Senden sonram kesik kesik...
Annesini kaybetmiş minikler gibi ağlamaklı gözlerim.
Gördüğü herkese ''Anne'' diye ağlayan,
Herkesin annesi olmasını dileğidi bir çocuğum şimdi.
Yokluğun vuruyor yüzüme,
Kalp atışlarım sen oldu,
Bir gidip bir geliyor.
Gördüğüm her şeyde suretini arıyorum.
Yok ! yok ! yok! ,
Kayboluyorum...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder