2 Ağustos 2012 Perşembe

ÖYLE ÇOK SEVDİR Kİ BANA KENDİNİ....

öyle çok sevdir ki bana kendini,
bir gün olur da gidersen nefes almak acı gelsin,
ellerim hareket etmesin,

ruhum seninle gitsin, bedenim çöküp kalsın olduğu yere.
kalkmasının tek çaresi gözlerin olsun,
öyle çok sevdir ki bana kendini,
yaşamak sen yokken çölde susuz kalmak olsun,
güneş sen yokken sabahlarıma doğmasın,
hep gece olsun, hep uykum olsun,
yaşamın tadı tuzu yok olsun.
öyle çok sevdir ki bana kendini,
duyduğum her ses sen gibi olsun,
seni hatırlatsın, acını tazeleyen olsun,
öyle çok sevdir ki bana kendini,
gidişin yaşadığım en kötü an olsun,
gözlerim kararsın, sen gelene kadar açılmasın,
bakamasın kimselere,
öyle çok sevdir ki bana kendini,
sen gidince yaşayan ölüden farkım olmasın,
tek bir noktaya takılı kalıp sadece seninle yaşananları hatırlamamı sağlasın,
ve öyle çok sevdir ki bana kendini,
sen gidince diri diri gömsünler beni mezara,
artık yaşayamaz diye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder