Anılar biriktirmiştik seninle...
Hep güzel anılar biriktirdik demiştin.
Haklıymışsın !
Seninle ilgili her şey çok güzeldi.
Ne mevsimler geçirdim.
Ne baharlar tükettim.
Unutmadım seni.
Sessizliğin, sensizliğin habersizliğin engel olmadı yokluğuna.
Hep benimleydin sen,
İçimde bir yerlerdeydin.
Ne şarkılar birikti dinletmek istediğim,
Ne şiirler yazıldı okumadığın,
Ve ben ne anılar biriktirdim yine senli...
Bi anlatsam dinler misin ?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder