13 Eylül 2021 Pazartesi

Sessiz Gece...

 Seninle yürüdüğümüz o sokakta,

Diz dize oturduğumuz o bankta,

Uzaklara bakıp sessizliği dinliyordum.

Kimseler yoktu etrafta.

Sokak lambasının ışığı aydınlatıyordu geceyi.

Yapılan tüm hataları, mutsuzlukları,

İki kişilik yalnızlığı  sorguluyordum kafamda.

Sessizlik yağmur damlalarının asfaltta çıkardığı sesle bozuldu.

İliklerime kadar hissettim eylül yağmurunu

Sanki Gökyüzü ''SENİ'' siliyordu içimden

Bilmem kaç saat oturmuşum öylece 

Gözlerim gelmediğin o yolda...

Sensizlikle baş başayım.

İçimden akıp giden duygularıma bakıyorum. 

Bomboş beynim, yüreğim!

Ve sadece o şarkı yankılanıyor kulaklarımda

''Hoşça kal...''


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder