Ben bilmezmişim âşık olmayı,
Yürekten sevmeyi beceremezmişim ben,
Hata yaparmışım yok edermişim o güzelim duyguyu,
Hiç sordun mu bana aşk nedir diye,
Hiç konuştuk mu seninle,
Ben sana aşkı yaşatırken nerelerdeydin sen,
Kimleydin ya da yaşadıklarımızı ne gibi görüyordun,
Benim yaşadığım aşk değilse neydi?
Hangi duygular için katlandım yaptıklarına?
Katlanmak…
Sen bilir misin anlamını,
Yere düştükçe hadi bir kez daha diyerek inanmadan kalkmayı,
Olmayacağını bile bile güvenmek için çabalamayı,
Hayata her an daha fazla isyan etmeyi yaşadın mı sen hiç…
Sırtıma yüklediğin yüklerin ağırlığından,
Kaldıramadığım omuzlarımı,
Dik tutmaya çalışmanın verdiği sızıyı hiç hissettin mi bedeninde.
Aşk senin yaşattığın gibi yaşanmaz sevgili,
Aşk güvendir,
Sadakattir,
Gözü kapalı bırakmalısın kendini sevdiğinin kollarına
Keşke kelimesini kullanmayacak kadar özgür olmasın onda,
Rahat dokunmalısın,
Kendini sever gibi sevmelisin adeta,
Arkasını döndüğünde onu üzmeyeceğini bilmesini sağlamalısın her şeyden önce,
Emek harcamalısın o ilişkiye,
Kurulu aşkı bozup yıkıntıların üzerine yapay aşk dikmemelisin,
Merhameti boşa çıkarmamalısın,
Saf âşık rolüne bürünüp etkilediğinde,
Sana inandığı için arkasından gülmemelisin…
Yürek ve huzur bir olmalı sevdada,
Sırf mutlu olmak için karşındakini incitmemelisin,
Onun duygularını özümsemelisin,
Sana dokunurken içi yanmamalı hiç,
Seviyorum ama…
Dememeli asla,
Seni her şeyin üstünde tutmayı istediğinde,
Senin bunu gerçekten hak ettiğini bilmeli,
Aşk senin yaşattığın gibi yaşanmaz sevgili
Sen aşkı aldatmayla karıştırıyorsun,
Senin aşk bildiğin şey ne yazık ki yalan
Sen doğruyu öğrenmeyi de bilmiyorsun,
Kapatmışsın algılarını gerçeklere,
Bir dünya şekillendirmişsin kendine,
Kendine özgü kurallarla yaşıyorsun,
Yanlış yapıyorsun sevgili,
Aşk senin yaşattığın gibi yaşanmaz,
Bir kez olsun dinle bak,
İşte aşk böyle yaşanır…
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder