Hadi at içinden yaşadıklarımızı,
Hadi unut bakalım beni,
Hiç olmamış say,
Hiçbir şey yaşamadık biz farzet,
Bakalım sen başarabilecek misin?
Ben denedim olmadı , beceremedim yaşananları yok saymayı,
Ne seni silebildim aklmdan,
Ne de gözlerini atabildim hayalimden,
İçimin tüm yangınıyla başbaşa kaldım sadece…
Adlandıramıyorum yaşadıklarımı,
İsmi meçhul cismi hiç yok,
Bir boşluğa diktim gözbebeklerimi,
Tek bir noktaya sabit yaşıyorum işte,
önüm çok açık ne yaşayacağım belli,
yaşanacak her acıyada alıştım artık,
bile isteye bekliyorum sensizliği
atacağım her adımdan daha da eminim,
düşünmemi gerektiren hiç bişey yok
sen yoksun,
seninle birlikte benliğimde yok...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder