Bir vurgunu daha kaldıracak gücüm yok benim,
Ne beynim hazır buna nede gönlüm,
Her gittiğinde dağıldı hücrelerim,
şimdi hiçbir şeyi anlamıyor, algılayamıyorum,
İçten içe sessizce yanıyorum,
Elim kolum hareket etmiyor durgunum,
etrafımda olanların bile farkında değilim,
tek başıma kalmışım yinE
Oysa her an yanımdaydın seN
Şimdi bu koskoca boşlukta sensiz kaldığım için üstüme yürüyor bü küçücük eV
Nasıl dayanırım içimdeki alevlerE
Ya kaybet kendini tamamen benliğimden ya da gel al beni alevlerden kurtaR...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder