Tek kelime etmeden girdin hayatıma.
Sessiz sedasız açtım kalbimi,
Yaşıyorum duygularımı aynı sedasızlıkla.
Ne sen tek bir kelime ediyorsun yüksek sesle,
Ne de ben...
Sanki ufacık bir seste bitecek her şey.
Bir şeylerden korkuyor gibiyim.
Geçen her saniye daha da işleniyorsun içime.
Damla damla yazılıyor adın kalbime.
Neden seslendiremiyoruz bu ilişkiyi
Neden susuyoruz bilmiyorum.
Seninle yaşamın tadına varıyorum,
Ve yine sessiz...
Seninle öğreniyorum her şeyi,
Yepyeni hisleri...
Ve yine senden öğrendim,
Aşkı anlatmadan yaşamayı.
Bu büyük kavramın en gizemli halini sende buldum.
Dillendirmeye gerek yok öğrendim.
BEN SENDE SESSİZ YÜREK SEVDASINI ÖĞRENDİM...
14.11.2006
20.35
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder