21 Temmuz 2016 Perşembe

Göçebe...

Gidişler...
Sadece başka yerlere göç etmek midir gerçekten ?
Bedenini kaldırıp başka bir aleme atmak mıdır?
Gidişin başka şekilleri yok mudur ?
Ruhum göçebe benim,
Ayaklarım ona uymasa da benim gidişlerim var.
Kimi zaman çocukluğuma gidiyorum,
Küçücük heyecanları yaşamak için.
Kimi zaman da hayallerime gidiyorum,
Özgürlüğümün tadını çıkarabilmek için...
Bu gün ruhum sana aktı mesela,
Gözlerine, ellerine, gülüşüne dokundum usulca,
Yüzünü inceledim karış karış,
Kokunu çektim içime,
Saçlarını okşadım,
Uyuyordun,
Üstün açılmıştı, 
Geceleri üşürsün sen bilirim, örttüm hemen...
Sen hissetmedin bile.
Kalktım yanından baktım sana öyle uzaktan,
Küçük bir öpücük kondurdum alnına,
Sessiz sedasız geri döndüm ama
Karar veremedim,
Bu sefer hangisiydi bu gidiş,
Neyi tercih etmişti ruhum,
Çocukluğumu mu ? hayallerimi mi ?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder