Sözler tükendi artık,
Bir şeyler bağlıyor dilimi,
Sana ne git diyebiliyorum
Ne de kal...
Git desem canım çok yanacak biliyorum
Gitme desem de sen yanacaksın.
Birbirimizi yakıyoruz her koşulda
Zarar veriyoruz bir şekilde.
Ben razıyım yanarım senin için.
Karar verdim şimdi sen git
Arkana bile bakmadan git
Gözlerime bakarsan kal derim diye korkuyorum.
Sakın bakma, unut beni ve git...
Ayrı ayrı yaşatalım bizi
Sen kendinde bir şeyler bırak bana
Ben de sana vereyim kalbimi,
Biliyorum o sende kaldıkça ben hep yaşayacağım içinde.
Başka yerlerde biz olarak yaşayacağız.
Bir arada olamadık,
İzin vermedi yürek yarası.
Ama ayrı ayrı yaşayacağız inan.
Sen hep benimle,
Ben hep seninle,
Birbirimizi yakmadan, buruk bir mutlulukla belki,
Ama yaşayacağız inan...
2008
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder