Kimi gördü gözlerin benim gözlerimden sonra?
Kime dokundun o ellerinle bana dokunduğun gibi?
Kaç kişi girdi kanına?
Kaç kişi dokundu sakallarına?
Kaç dudakla buluştu dudakların?
Düşünmek istemiyorum başkalarına ait oluşunu.
Benden sonra bedeninin kaç ruha karıştığını,
Kimlerle bütünleştiğini düşünmek istemiyorum.
Parçalanıyorsun her gün,
Kendini, bedenini bölüyorsun bin bir parçaya.
Yavaş yavaş hazırlıyorsun bitişini.
Bundan bir kaç sene sonra ''yoruldum'' diyeceksin.
Tek düze bir hayat isteyeceksin.
Olmayacak!
Düzgün yürekler arayacaksın.
Sevmek, sevilmek isteyeceksin.
Yeri gelecek ağlayacak,
Yeri gelecek haykıracaksın.
Yorulacaksın, diz çöküp gözlerini kapatacaksın.
Ben geleceğim aklına!
Gözlerimi göreceksin karanlıklarda.
Beni dileyeceksin defalarca!
Ama olmayacak.
Herkeste beni arayacak,
Ama bulamayacaksın!
Benden sonra dokunduğun her kişide,
Beni daha çok kaybettiğini düşüneceksin!
Üzüleceksin,
İşte o an anlayacaksın benim yokluğumu!
Kalkacaksın bana benzeyen yüzler arayacaksın!
Bulamayacaksın!
Artık hiç kimse benim gibi olmayacak!
Yalnız öleceksin!
Yalnız ve buruk...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder