25 Haziran 2016 Cumartesi

Aklımdasın, Saklımdasın!!!

Kendimi tanıyamıyorum bu aralar,
Ben değil miydim seninle olmaz diyen,
Ben değil miydim kader diyen,
Bu güne dek sana tek bir şiir yazmayan ben değil miyim?
Ne değişti şimdi,
Neden bu kadar aklımdasın,
Neden sürekli elim telefonda bilemiyorum.
Sanki bir saniye de olsa sesini duysam rahatlayacak içim,
Ben ne kadar yok desem de sana hep benimleydin biliyordum,
Ben kaçtıkça sen geliyordun sanki,
Sonra vazgeçiyordun, ben geliyordum peşinden.
Tutkusu büyüktü yaşananların,
Sözlerin farklıydı,
Yanımdayken kavgalarımız bitmezdi,
Uzağımdayken hasretimiz...
Her şey bitmişti işte, yok etmiştik tüm yaşanacakları.
Yoksa yarım mı bırakmıştık acaba,
Bu yarım kalış yüzünden mi bitemiyordun bende?
İki üç haftadır sorgu mermuruyum hayatımın.
Tüm her şeyi sorguluyorum,
Kalbimi,aklımı,bedenimi,düşüncelerimi,duygularımı sorguluyorum.
Çapraz sorgu bile yapıyorum yok itiraf eden...
Sonra bir şarkı duyuyorum uzaktan ve anlıyorum...
SAKLIMDASIN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder