5 Temmuz 2011 Salı

AŞKIN YENİ ŞEKLİ...

Her an seninle yaşıyorum ben,
Her gün başka bir şekle girip,
Usanmadan geliyorsun yanıma...
Bir gün yapraksın,rüzgarda usulca saçlarıma değen,
Bir başka gün topraksın,kokusunu içime işleten,
Şimdi ise yağmursun sevdiğim...
Damla damla değiyorsun tenime,
Her damlada sönüyor içimde ki ateş,
Her damlada yok oluyorsun,
Senden arınıyor sanki ruhum,
Temizliyor kendini...
Hiçbir şey koparamazdı seni benden,
Yağmur halini alıp,
Yakama yapışan, kendini yok eden sen olmasaydın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder