31 Temmuz 2011 Pazar

HER ŞEYDE BİRAZ SEN VARSIN...

Yollarda gördüğüm herkes,
Seni anımsatıyor bu aralar,
Belki de gördüğüm en berbat insan,
Seni anımsatan ufacık bir hareketiyle
Sevimlilik kazanıyor gözümde.
Kime, neye baktığımı bilmeden,
Herkeste, her şeyde seni görüyorum
Ve seni anımsadığım her gün
Gökyüzü daha bi mavi
Ağaçlar daha bi yeşil
Sokaklar daha bi canlı gözüküyor gözüme.
Seninle hayatımı karartacağımı iddaa edenlere inat,
Daha bi zevkle soluyorum havayı
Daha bi derin çekiyorum içime
Sen yoksu belki amai
Seni anımsatan her şey yanımda ısrarla,
Sana dokunamıyorum belki ama
Seni çağrıştıran her şeye
Sımsıkı bağlı yaşıyorum şimdi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder