Duydum ki pişman olmuşsun,
Nereye baksan beni görüyormuşsun,
Beni düşündüğünde ellerin tutmuyormuş,
Üzüldüm...
Ellerindi beni sana mahkum eden,
İlk zamanlarda ulaşılmazlarım,
Sonra dokunmaya kıyamadıklarım
Daha sonra da bırakamadıklarım olmuşlardı.
Dünyam duruyordu onları izlerken
Kağıtlara dokunuşları
Kalem tutuşları büyülerdi beni
Öyle ellerin vardı ki...
Sanki hiç çocuk olmamışsın,
Hiç oyun oynamamışsın izlenimi verirdi.
Hep ekmek tutmuş gibilerdi,
yorgun,umursamaz,
hayat yolundalardı.
Ve o aşık olduğum ellerinle ihanet ettin bana,
Başka saçları onlarla okşadın,
Bir anda çekip kopardın onları benden.
Dayanamadılar biliyorum,
Şimdi ihanetinin bedelini
onlarla ödüyorsun
İhanetin şimdi çığlık çığlığa ağlıyormuş,
senden kopuyormuş,
biliyorum...
13.07.2011
22.10
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder