Hiçbir şey yaşanmamalıydı.
Uzaktan izlemeliydim ben seni,
Gülüşünü mesafelerde tatmalıydım.
Hatta bana en uzak sen olmalıydın,
Ulaşamamanın tüm acısını yaşamalıydım.
Gizli kalmalıydı sevgim.
Sen bilmemeli,
Anlamamalı
Ve hatta hissetmemeliydin.
Gözlerimdeki ışık sana değecek diye korkmalıydım
Kaçmalıydım senden,
Olabildiğince uzağa kaçmalıydım.
Kalbimden çıkıp giden değil
Ebediyen orada kalan olmalıydın
En derinlere gömülen
Yaşayamamanın verdiği acı olmalıydın
Akla her geldiğinde gözleri dolduran,
Keşkelere tek başına sahip olan
Bir gün olurda karşılaşılırsa
Kayıtsız şartsız evet denilen olmalıydın
Olmadı...
En kötü zamanda yaşandın
Tüketildin ve sonsuza dek bittin...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder