13 Temmuz 2011 Çarşamba

HOŞÇA KALIN DUYGULARIM...




her gidişinde büyük kıyametler kopardı içimde, 
yangın yerinin en acı hatırası kalırdı bende,
dayanamazdım kimi zaman,
ağlardım,
haykırırdım duymazdın,
en ağır duygularımı yaşardım,
özlerdim,
gülerken  ağlar, ağlarkende susardım aniden,
sen olmasanda seni yaşardım,
alışılagelmiş bi durumdu bu,
sürekli tekrarlanan bir anıydı gözümde.
son gidişinde değişti her şey,
giderken bir şeyler götürdüğünün farkındaydım aslında,
eskisi kadar yanmıyordu canım,
ellerim titremiyor,
içimde ki sesler gitme diye haykırmıyorlardı,
gözyaşlarım kapanan kapının arkasından dökülmek için hazırlanmıyordu.
bir şeyler değişmişti evet bu sefer bir şeyler gidiyordu.
gittin...
kapı kapandı ne gözlerim ağladı,ne içim haykırdı,
sessizliğe büründü etraf,
hissedemiyorum hiç bir şey,
gidişinin üstünden aylar geçti,
ne acı, ne tatlı hiç bir şey hissedemiyorum...      
             
                                              ...KBR KARABEL...
                                       ( aylar sonra ilk defa O'na ) 
                                             09.10.2010  00.02 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder