meçhul anılar...
5 Temmuz 2011 Salı
HÜZÜNLERİN SAHİBİ...
ne çok isterdim zamanın
seninle değişmesini,
hep giden sen,
bir kez olsa da gelsen,
gecelerim gündüz olsa
aydınlansa etraf,
gider mi gözyaşlarım sen geldin diye
biter mi hüzünler ,
sahibimin neşesi geldi diye…
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder