23 Temmuz 2011 Cumartesi

SENSİZLİKTE Kİ TAT...

İzin veriyorum artık,
Rahatça çıkabilirsin hayatımdan.
Gidişinin hiç bir anlamı yok şimdi,
Sana yanan bir kalp yok.
sensizlik daha başka bir tat veriyor bana.
İçim daha huzurlu sanki.
Gözlerin eskisi kadar yangın başlatmıyor,
Yoksun,
Biliyorum yoksun artık.
Peki neden mutluyum ben,
Nasıl gülebiliyorum sensiz.
Yaşananlar etkilemiyor artık beni
Sana ait şeyler de çekmiyor ilgimi
Rahatım,
Huzurluyum artık,
hiç olmadığım kadar bağlıyım hayata.
Sensiz de geçiyormuş zaman
Sensizken de atılırmış sevinç nidaları...
Fark edemiyorum yokluğunu,
Esaretin tamamen kalktı üzerimden.
Küçük bir üçgen içinde çırpınmıyorum.
Koskoca bir ömür var önümde.
Sensiz,
Sana ihtiyaç duymayan,
Kendi yağıyla kavrulan bir ömür var şimdi.
sen ve sana ait yangınlar çok uzak şimdi... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder