13 Temmuz 2011 Çarşamba

...MUTLAKA...


bir gün mutlaka karşılaşacağız,
önüme diz çöküp ağlayacaksın,
beni yıllarca tükettiğini,
ağlayıp yalvarıp haykıracaksın
sanma unutulur benim yaşadıklarım,
sanma unutulur benim çektiklerim
sanma dönülür eski günlere,
sen yıktın kalbimi,
sen kırdın beni
unut artık ismimi dönme ne olur
şimdi unut ismimi gelme ne olur
yokluğuna alıştım sensiz günlerde 
ismini unuttum o gecelerde
sana ağlardım
sana yanardım 
sen anlamadın beni dünlerde
şimdi yoksun kalbimde 
ben yaşıyorum özgürce
seni unuttum,
seni gömdüm,
sen artık yoksun benliğimde ...
...KBR KRBL... 
         20.04.2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder