bir gün mutlaka karşılaşacağız,
önüme diz çöküp ağlayacaksın,
beni yıllarca tükettiğini,
ağlayıp yalvarıp haykıracaksın
sanma unutulur benim yaşadıklarım,
sanma unutulur benim çektiklerim
sanma dönülür eski günlere,
sen yıktın kalbimi,
sen kırdın beni
unut artık ismimi dönme ne olur
şimdi unut ismimi gelme ne olur
yokluğuna alıştım sensiz günlerde
ismini unuttum o gecelerde
sana ağlardım
sana yanardım
sen anlamadın beni dünlerde
şimdi yoksun kalbimde
ben yaşıyorum özgürce
seni unuttum,
seni gömdüm,
sen artık yoksun benliğimde ...
...KBR KRBL...
20.04.2011
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder