21 Temmuz 2011 Perşembe

YoK...

Bir anda çekip gidişini,
Sarf ettiğin saçma nedenleri
Ve bir daha dönmeyişini anlatamazdım kimseye...
Kendimce yalanlar düşündüm
Beni sensiz bırakışını anlatmak için
Aslı astarı olmayan, anı kurtarmak,
Soranları inandırmak için hazırlanmış basit yalanlar...
Bulamıyorum artık,
Sensizliğimin nedenini anlatacak bir yalan yok
Gittin...
Buna bir bahane yok...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder