21 Temmuz 2011 Perşembe

KAYBETTİM...

Kaybedenlerdenim artık,
Bocalayan ve düştükçe düşenlerdenim
Ellerimi kaldırmaya çalışıyorum
İzin vermiyorlar karşı koymama
Yaşanması gerekenleri yaşıyorum sanırım
Etrafıma bakıyorum hiçbir şey yok
Yalnızım...
Evet kaybettim ben,
Bir şeyleri kaybettim tanrım ama neyi
Neler gitti benden
Dışarıdan bakınca göremiyorum
Her şey yerli yerinde
İçimi dinleyemiyorum
Hissetmeye çalışıyorum
Hissedemiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder