25 Aralık 2011 Pazar

ANKARA YOK ARTIK…!!!


Erken kalktım yine bu sabah,
Etrafa bakındım şöyle usulca,
Sokaklar ağlıyor mu ne,

Ankara neye uğradığına şaşırmış,
Bir oyana dönüyor bir bu yana,
Seni arıyor besbelli,

Gidişine sadece ben değil o da ağladı,
Bir yanı eksik kaldı onunda,
Sen varken gülüyordu sanki
Daha mutlu bakıyordu çocuklarına,

Şimdi yoksun ya…
Ne ekmek veriyor bize ne de su,
İsyan ediyor kendince,
Gözü yaşlı yaşamaya çalışıyor aslında,
Sen dönmezsen, onu eksik bırakırsan eğer,
Ne bizimle kalır ne de kendiyle,
Ya dön ya da Ankara yok artık…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder