18 Aralık 2011 Pazar

Sen Duyma Diye...

Bir kez daha yıkıldım işte,
Bedenim çöküp kaldı olduğu yere,
Ne kadar zormuş sensizliğe dayanmak,
Bana ''BENİ UNUT'' dediğin gün
Kendimi unuttum ben...
Aynadaki görüntü kime ait bilmiyorum
Sessizliğe büründüm
Seni konuşamıyorum artık,
Korkuyorum hayalini kurarken.
İsimlendiremiyorum sana hissettiklerimi,
Gizli kapaklı,
Kimsenin olmadığı yerlerde yaşıyorum seni,
Sen duyma diye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder