Fırtınalar kopuyor sanki,
İçimden geçenleri söyleyebilsem sana,
Hangi kelimeler çıkardı kim bilir,
Bir anlık kötü biri olsam mesela,
Bütün bedduaları haykırsam,
Tutacağını hissede hissede en kötüleri haykırsam,
Tutunca da izlesem mesela,
Biter mi içimdeki fırtına diner mi acaba.
GERÇİ SANA BEDDUALAR BİLE FAZLA YA...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder