Bir gün mutlaka gideceksin biliyorum.
Geldiğin gibi aniden…
Hani ilk görüşüm var ya seni,
Uzaktan, sadece küçük bir resim,
Birçok şeyin adı oldu aslında.
Kaç saat bekledim gelmeni, kaç gece hatırlamıyorum,
Zaman dalgasını geçiyordu.
Oynuyordu adeta, ağır ağır yürüyordu,
Hızlı gitse sen gelecektin,
Yavaş gitse istediğine ulaşacaktı.
Dayanamadı galiba aniden koşmaya başladı,
Bir gece ansızın sen geldin,
Uzun zamandır hasret kaldığım,
Bir hediye vardı elinde,
‘’GÜLÜMSEYİŞİN’’
Her şey bir anda değişti sanki.
Surat asan tüm eşyalar sen gülümsedikçe kahkaha atıyordu,
Etrafta ummadığım şeyler oluyordu,
İlaç oldun yaralarıma,
Oysa ben aylardır gülmüyordum içten,
Sahte gülücükler yolluyordum yakınlarıma.
Şimdi değişti her şey bende gülüyorum.
İçten hem de…
Umulmadık değişiklikler var bendede
Her şeye ağlayan gözlerimin,
İçi gülüyor günlerdir.
İyi ki geldin, iyi ki güldün bana.
Teşekkür ederim güler yüzlüm…
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder