18 Aralık 2011 Pazar

Öyle...

Öyle bir yangın var ki içimde,
Bakışlarının soğukluğu daha da alevlendiriyor,
Öyle çok yakınım ki kalbine,
Aramızdaki mesafeler kendini göstermeye utanıyor,
Öyle büyük aşk ki bende ki,
Fuzuli görse kasideler yazar yüreğime...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder