24 Aralık 2011 Cumartesi

Bu Gece...

Yastığına kokumu bıraktım sevdiğim,
Rahat uyu bu gece.
Yanındayım şimdi,
Seni izliyorum uzaktan,
Gülüşünü mesafelerde tadıyorum belki,
Kokunu hissedemiyorum belki,
Ama yanındayım işte,
Bedenimle olmasa da,
Ruhumla yanındayım.
Saçlarını okşuyorum,
Masallar anlatıyorum sana,
Duymuyorsun, duyamıyorsun beni
Ama ben yanındayım sevdiğim,
Sen rahat uyu bu gece...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder