Bazen özlüyorum delice,
Duruşunu,bakışını anımsıyorum.
İstemsiz gülüyor gözlerim.
Hayallerde kayboluyorum.
Senli günleri anımsıyorum.
Ve senli günleri düşündüğüm her an,
Lanet ediyorum sensizliğe.
O nasıl kavramdır ya Rab!
Ne acı geliyor yüreğime...
Sensizliği hissettiğim her an,
Duvarlar daha çok sıkışıyor,
Kapılar kapanıyor,
Arasında kalıyorum sanki...
Kurtulmak zor,
Seninle olmuyor biliyorum ama,
Sensizken de yanıyor canım,
Sitem ediyor.
Ya seninle kalacağım, ya sensiz olacağım,
Seçmek zor.
Şimdi sen karar ver...
Seninle mutlu olmak varken,
Sensiz acı çekmeli miyim?
Biliyorum sen istemiyorsun,
Sen alıştın bensizliğe
Ya ben...
Nasıl alışacağım sensizliğe?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder