24 Aralık 2011 Cumartesi

Sensizlikte Büyürken...

Senden ayrı geçen günlerde anladım,
Benim için ne kadar mühim olduğunu.
Bana her minik dediğinde kızardım.
Oysa ne kadar da haklıymışsın,
Sensizlikte büyürken anladım ne kadar çocuk olduğumu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder